شناسه خبر: 5070 منتشر شده در مورخ: 1393/7/21 ساعت: 13:32 گروه: اجتماعی  
240معلول استخدام شهرداری تهران هستند/3درصداز جامعه معلولان دربدنه شهرداری جذب می شوند

240معلول استخدام شهرداری تهران هستند/3درصداز جامعه معلولان دربدنه شهرداری جذب می شوند

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه 240نفر از معلولان و روشندلان شهر تهران در بدنه شهرداری مشغول به فعالیت هستند گفت:برنامه ما این است تا 3درصد از این قشر مظلوم جامعه را در مجموعه شهری جذب و به کارگیری کنیم.

240معلول استخدام شهرداری تهران هستند/3درصداز جامعه معلولان دربدنه شهرداری جذب می شوند

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی عفتی داریانی روز شنبه به مناسبت 23 مهر ماه روز عصای سفید در مراسم روشندلان در تالار شیان تهران اظهار کرد: شهرداری وشورای شهر پیشرو در جذب و به کارگیری عزیزان معلول و روشن دل جامعه است هرچند مسئله جذب معلولان و روشن دلان در سازمان بهزیستی مدنظر است.

الهه راستگوی عضو شورای شهر تهران نیز در این مراسم ضمن تبریک به تمامی نابینایان کشور گفت: به فکر تشکیل سمن ها و سازمانهای مردم نهاد هستیم تا خدمت را به این قشر همچنان داشته باشم.

این عضو شورای شهر اظهارداشت: با تجهیز و مناسب سازی مبلمان شهری ودر حوزه کار آفرینی و اشتغال بتوانیم بسیاری از مشکلات و محدودیت ها رابرای جامعه نابینای شهر تهران مرتفع کنیم.

** مناسب سازی فضاهای شهری برای نابینایان نیاز به شناخت دارد

مدیرکل کل امور ساختمان شهرداری تهران نیز گفت: مناسب سازی فضاهای شهری برای نابینایان نیاز به شناخت دارد چرا که اگر این مقوله رعایت نشود به شکست منتهی می شود.

علی صادقی اظهارکرد: ستاد مناسب سازی با تحقق محوریت هایش سازو کارهای خود را پیگیری می کند و جامعیت این طرح همه اقشار معلول جامعه را در برمی گیرد لذا هرم سنی در حال افزایش است.

وی گفت: بحث نظارت بر پروژه هاو مناسب سازی ساختمانهای شهرداری از 6ماه گذشته در دستور کار قرار گرفته است که در حال حاضر 200ساختمان شهرداری در این طرح بازسازی شده است.

صادقی اظهارداشت: این طرح از 16مهر ماه به تمامی شهرداری های مناطق تهران ابلاغ شده است.

مراسم گرامیداشت روشندلان تهران با حضور بیش از 350روشندل و با حضور جمعی از اعضای شورای شهر و مسوولان شهرداری و رییس اداره بهزیستی شهر تهران در تالار شیان برگزار شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *