شناسه خبر: 505 منتشر شده در مورخ: 1392/8/9 ساعت: 10:10 گروه: سیاسی  
وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری از نمایندگان مجلس تشکر کرد

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری از نمایندگان مجلس تشکر کرد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال پیامی از رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خود، تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام ˈرضا فرجی داناˈ به نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمده است: توفیق دیدار و ملاقات با نمایندگان ملت شریف ایران و حضور در کمیسیون ها و فراکسیون های مجلس شورای اسلامی فرصت بی بدیلی برای اینجانب فراهم آورد تا از نزدیک با نقطه نظرات ارزشمند و دیدگاه های عالمانه و دغدغه های خالصانه نمایندگان ملت بزرگ و حماسه ساز ایران اسلامی آشنا شوم و بر اطمینان قلبی من افزوده شود که نظام آموزش عالی و بلکه تمامی دولت و بخش های اجرایی کشور از پشتوانه ای مستحکم و نظام مقدس جمهوری اسلامی از سربازانی وفادار و خستگی ناپذیر، بهره مند است.

وی، در ادامه پیام خود آورده است: در لحظات آغاز کار و پذیرش این مسوولیت بزرگ بر خود فرض می دانم که از رای اعتماد و حسن ظن نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرده و امید آن است که با استعانت از الطاف بیکران الهی و همراهی و همدلی نمایندگان محترم، توفیق ادای امانت، ایفای مسوولیت و وفای به عهد فراهم شود.

فرجی دانا روز یکشنبه پس از معرفی ˈحسن روحانیˈ رییس جمهوری اسلامی ایران به مجلس شورای اسلامی برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توانست از نمایندگان مردم رای اعتماد کسب کند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *