شناسه خبر: 4963 منتشر شده در مورخ: 1393/7/2 ساعت: 11:18 گروه: اجتماعی  
اختصاص بودجه 4 میلیاردی برای کاشت حلزون
سخنگویی خبر داد

اختصاص بودجه 4 میلیاردی برای کاشت حلزون

هیچ فردی برای کاشت حلزون پشت درهای بهزیستی نخواهد ماند

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از اختصاص بودجه 4میلیاردی برای کاشت حلزون خبر داد و گفت:‌سازمان بهزیستی هیچ فرد پشت نوبتی برای کاشت حلزون ندارد.

 یحیی سخنگویی معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ امسال سازمان بهزیستی کشور مبلغ 4 میلیارد تومان اعتبار را برای کاشت حلزون در نظر گرفته که پیش بینی می‌شود بتوانیم به این وسیله 1300نفر را تحت پوشش قرار دهیم.

وی با اشاره به این که سازمان بهزیستی هیچ فرد پشت نوبتی را برای کاشت حلزون ندارد افزود: سازمان بهزیستی کشور در هفته اول مهر ماه جشنواره خانواده و کودک ناشنوا را برگزار خواهد کرد.

سخنگویی ادامه داد:‌ در این جشنواره بچه‌هایی که از طریق کاشت حلزون شنوایی خود را به دست آوردند به همراه والدین خود جشن شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به حضور متخصصین شنوایی شناسی در این جشنواره خاطرنشان کرد:‌ در این جشنواره مقالات علمی در رابطه با مشکلات شنوایی و توانبخشی این امر ارائه خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *