شناسه خبر: 4941 منتشر شده در مورخ: 1393/6/29 ساعت: 09:22 گروه: اجتماعی  
درخواست مجلس از وزیرکار برای اصلاح سریعتر لایحه حمایت از معلولان

درخواست مجلس از وزیرکار برای اصلاح سریعتر لایحه حمایت از معلولان

نایب رئیس فراکسیون حمایت از معلولان مجلس با بیان اینکه لایحه اصلاح قانون جامع حمایت از معلولان از اواخر کار دولت دهم مسکوت ماند، گفت: این لایحه در کمیسیون تخصصی دولت در حال بررسی بوده و هنوز تکمیل نشده است.

عباس صلاحی با اشاره به وضعیت لایحه اصلاح قانون جامع حمایت از معلولان اظهار داشت: این لایحه از اواخر کار دولت دهم مسکوت ماند و همچنان وضعیت رسیدگی به آن نامشخص است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه معلولان با مشکلات عدیده ای روبرو هستند، تصریح کرد: قانون حمایت از معلولان به شکل ناتمام اجرا شد و قرار شد اصلاحاتی داشته باشد که این مساله از زمان پایان کار دولت گذشته بی نتایجه ماند و هنوز هم در دستور کار قرار نگرفته است.
نایب رئیس فراکسیون حمایت از معلولان افزود: البته در لایحه اصلاح قانون جامع حمایت از معلولان،‌ پیشنهاداتی با همکاری مجلس، دولت و سازمان ‌های مردم نهاد ارائه شده تا نواقص موجود برطرف شود که اگر این لایحه به مجلس ارائه شود می‌ توان حق و حقوق معلولان را رعایت کرد.
صلاحی تصریح کرد: از وزیر کار درخواست کردیم که به این موضوع رسیدگی کند و هرچه سریع ‌تر لایحه اصلاح قانون جامع حمایت از معلولان را به مجلس ارائه کنند اما گویا این لایحه در کمیسیون تخصصی دولت در حال بررسی بوده و هنوز تکمیل نشده است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *