شناسه خبر: 4936 منتشر شده در مورخ: 1393/6/29 ساعت: 09:24 گروه: اجتماعی  
معرفی رئیس بهزیستی بابل برخلاف نظر مسئولان
وقتی حضور رئیس سابق ‌در مراسم الزامی نیست‌

معرفی رئیس بهزیستی بابل برخلاف نظر مسئولان

مراسم تودیع و معارفه رئیس بهزیستی بابل در حالی بدون اطلاع فرماندار و نمایندگان مردم بابل در مجلس برگزار شد که رئیس سابق بهزیستی به دلیل حضور بر بالین فرزندش در بیمار

مراسم تودیع و معارفه رئیس بهزیستی بابل در حالی بدون اطلاع فرماندار و نمایندگان مردم بابل در مجلس برگزار شد که رئیس سابق بهزیستی به دلیل حضور بر بالین فرزندش در بیمارستان خواستار برگزاری مراسم در زمان دیگری شده است.

مدیرکل بهزیستی مازندران که از مدت‌ها قبل درصدد برکناری محمد عموزاده رئیس بهزیستی بابل بود با واکنش امام جمعه، فرماندار و نمایندگان مردم بابل در مجلس موفق به جلب رضایت مسئولان این شهرستان برای تودیع نشد.

سعید آرام که شتاب زیادی برای تودیع رئیس بهزیستی بابل داشت به مخالفت مسئولان بابل بسنده نکرده و با دریافت مجوز از مدیرکل حوزه ریاست بهزیستی کشور اقدام به تودیع عموزاده و معارفه حمید مشتاق به عنوان رئیس جدید بهزیستی بابل کرد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس بهزیستی بابل که بیشتر به دید و بازدید مدیرکل حراست بهزیستی مازندران از کارکنان اداره بهزیستی بابل شباهت داشت به دلیل برگزاری عجولانه، انتقادات را به همراه داشت.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابل اظهار داشت: هیچ یک از نمایندگان و مسئولان شهرستان بابل راضی به تغییر ریاست بهزیستی بابل نبودند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری با اشاره به اینکه این جابه‌جایی بدون اطلاع قبلی نمایندگان و مسئولان شهرستان بابل انجام شده است، افزود: با توجه به گزارش‌های که به دفتر نمایندگان بابل مبنی بر عملکرد مدیران شهرستان درباره رضایت یا عدم رضایت مردم از رئیس اداره‌ای ارسال می‌شود رئیس سابق بهزیستی بابل یکی از روسای ارزشی بوده که متناسب با اهداف عالی نظام برای حفظ و اعتلای انقلاب در رفع مشکلات مردم کوشا بوده است.

ناصری بیان داشت: مسئولانی که تصمیم به تغییر مدیریت در سطح شهرستان‌ها را دارند براساس عرف باید نمایندگان و فرماندار را از این جریان مطلع کرده و حداقل کسب اجازه می‌کردند نه اینکه بدون اطلاع قبلی اقدام به تغییر مدیر کنند.

وی تصریح کرد: هرچند تغییر مدیریتی امری ضروری است اما تغییر مدیر ارزشی جای تامل دارد.

دیگر نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار فارس گفت: اطلاعی از این موضوع نداشته و بدون هماهنگی و موافقت قبلی اقدام به تغییر رئیس بهزیستی کردند که امیدواریم شاهد چنین رفتارهایی در آینده نباشیم.

حسین نیاز آذری افزود: رئیس سابق بهزیستی بابل یکی از نیروهای متدین و انقلابی و در عین حال حامی مردم، کوشا در رفع نیازمندی‌های جامعه هدف بوده که گزارش‌های زیادی درباره عملکرد مثبت وی به دفتر ما ارسال شد.

نیازآذی با ابراز تاسف از تصمیم عجولانه مدیرکل بهزیستی مازندران خواستار تعامل بیشتر مدیران با نمایندگان مردم مازندران در مجلس شد.

فرماندار بابل نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: امیدوار بودم با توجه به مخالفت پنج ماهه، مدیرکل بهزیستی مازندران در تصمیم خود تجدید نظر می‌کرد.

رجب ملایی‌رئیسی بیان داشت: اصرار مدیرکل بهزیستی مازندران در مورد  تغییر و جابه‌جایی عموزاده رئیس بهزیستی بابل با توجه به اینکه یک نیروی ارزشی و انقلابی بوده برای بنده قابل قبول نبوده و مخالف جدی این جابجایی بودم.

وی افزود: امیدوار بودم مخالفت بنده مانع تغییر مدیر بهزیستی بابل شود که بعد از گذشت پنج ماه محقق نشد.

ملایی بیان داشت: حامی مدیرانی هستیم  که خالصانه برای پیشبرد نظام جمهوری اسلامی گام برمی‌دارند و برای ارتقاء وضعیت شهرستان تلاش می‌کنند.

رئیس سابق بهزیستی بابل نیز به خبرنگار فارس گفت: معاون پشتیبانی بهزیستی مازندران در آخرین ساعات اداری روز سه‌شنبه در تماس تلفنی اعلام کرده مراسم تودیع روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

محمد عموزاده افزود: با پذیرش اینکه تودیع و معارفه حق مسلم هر مدیر است از معاون پشتیبانی بهزیستی مازندران درخواست کردم به دلیل اینکه پسرم براثر تصادف در بیمارستان بستری است و من باید کارهای درمانی وی را انجام دهم مراسم تودیع و معارفه را به هفته آینده موکول کنند.

وی بیان داشت: در پاسخ به درخواستم علوی معاون پشتیبانی بهزیستی مازندران اعلام کرد، حضور شما در مراسم تودیع و معارفه الزامی نیست.

عموزاده با ابراز تاسف از اینکه 22 سال سابقه در سازمان بهزیستی را داشته، افزود: انتظار داشتم بعد از 22 سال خدمت صادقانه به جامعه هدف بهزیستی لااقل مدیرکل بهزیستی مراسم آبرومندی برای تودیع و معارفه انجام می‌داد.

رئیس سابق بهزیستی بابل تصریح کرد: مدیرکل بهزیستی مازندران از پنج ماه گذشته پیگیر تغییر بنده بوده است اما به دلیل مخالفت فرماندار و نمایندگان مردم بابل در مجلس موفق به تغییر بنده نشده است.

وی افزود: با توجه به مخالفت مسئولان بابل، مدیرکل بهزیستی مازندران با دریافت مجوز از مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور اقدام به جابه‌جایی کرده است.

مراسم تودیع و معارفه رئیس بهزیستی بابل بدون سخنرانی و بدون حضور مسئولان تنها با اهدای حکم ریاست اداره بهزیستی بابل به حمید مشتاق برگزار شده است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *