شناسه خبر: 4920 منتشر شده در مورخ: 1393/6/26 ساعت: 09:28 گروه: اجتماعی  
توزیع اقلام آموزشی و لوازم‌التحریر به فرزندان تحت پوشش بهزیستی

توزیع اقلام آموزشی و لوازم‌التحریر به فرزندان تحت پوشش بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور از توزیع اقلام آموزشی و لازم تحریر به دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی خبر داد و گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی این بسته‌ها توزیع خواهد شد.

به گزارش ایران سپید همایون هاشمی در حاشیه بازدید از شیرخوارگاه امام علی(ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نهضت ماندگار بهزیستی گفت: این طرح در راستای توسعه مشارکت‌های مردمی و افزایش ضریب نفوذ خدمات بهزیستی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح اشاره شده در ابتدای به صورت پایلوت در استان البرز آغاز شده است ضمن اینکه زیرساخت‌های این طرح برای توسعه در سراسر کشور آماده شده است.

هاشمی گفت: در طرح نهضت ماندگار بهزیستی خیرین و خانواده‌ها می‌توانند تمام یا بخشی از یارانه خود را به مددجویان بهزیستی اختصاص دهند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: اولویت‌های بیست‌گانه‌ای برای طرح نهضت ماندگار بهزیستی در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به توسعه مراکز نگهداری، موضوعات معیشتی و تجهیزات کمک‌توانبخشی اشاره کرد.

وی در ادامه به توزیع 85هزار پکیج آموزشی به فرزندان تحت پوشش بهزیستی در آستانه سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: تا دو هفته آینده این پکیج‌ها که اختصاص دارد به لوازم‌التحریر در اختیار دانش‌آموزان تحت پوشش قرار می‌گیرد.

هاشمی گفت: 32هزار دانشجو تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند که از این تعداد 16هزار معلول و 16هزار نفر نیز از فرزندان تحت پوشش بهزیستی هستند.

هاشمی تصریح کرد: در سال جاری بیش از 35میلیارد تومان برای دانشجویان و دانش‌آموزان تخصیص داده شده است.

وی در پایان از برنامه جامعه خیرین حامی معلولان کشور برای صاحب‌خانه شدن خبر داد و گفت: در این طرح خانواده‌هایی که دارای سه معلول هستند صاحب مسکن می‌شوند که طبق آمار اعلام شده یک هزار و 7 نفر در این مرحله صاحب مسکن می‌شوند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *