شناسه خبر: 4882 منتشر شده در مورخ: 1393/6/22 ساعت: 09:31 گروه: اجتماعی  
افزایش مبلغ ترخیص فرزندان بهزیستی

افزایش مبلغ ترخیص فرزندان بهزیستی

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی با اشاره به اینکه طبق ابلاغیه جدید به استان‌ها مبلغ ۱۸ میلیون تومان به فرزندانی که از بهزیستی ترخیص می‌شوند پرداخت می‌شود، گفت: از این رقم ۱۴ میلیون اعتبارات ملی و ۴ میلیون اعتبارات استانی است.

حمیدرضا الوند در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده پس از ترخیص فرزندان تحت پوشش بهزیستی از این نهاد مبلغی بعنوان کمک هزینه زندگی به آنها پرداخت می‌شود، اظهارداشت: طبق دستورالعمل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این رقم امسال به 14 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: مبلغ اشاره شده به پسران تحت پوشش بهزیستی پس از سربازی و یا اتمام دانشگاه به آنها پرداخت می‌شود و به دختران نیز به هنگام ازدواج و یا ایجاد اشتغال پرداخت می‌شود.

الوند گفت: علاوه بر 14 میلیون تومان که از اعتبارات ملی به فرزندان ترخیص شده سازمان داده می‌شود، 4 میلیون تومان نیز از اعتبارات استانی به افرادی که ترخیص می‌شوند پرداخت می‌شود.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی در پاسخ به این پرسش که در چه زمانی شهریه‌های سال جدید اعلام خواهد شد، گفت: هم‌اکنون کمیته مورد نظر در این خصوص در حال جمع‌بندی گزارش‌ها است و به زودی شهریه جدید اعلام خواهد شد.

وی گفت: میزان افزایش شهریه را هم‌اکنون نمی‌توان اعلام کرد و باید منتظر برگزاری جلسه کمیته مشترک باشیم.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *