شناسه خبر: 4870 منتشر شده در مورخ: 1393/6/18 ساعت: 12:02 گروه: فرهنگی  
تبریزی و دردسرهای شیرینش/ نام فیلم به «طعم شیرین خیال» تغییر می‌کند

تبریزی و دردسرهای شیرینش/ نام فیلم به «طعم شیرین خیال» تغییر می‌کند

محمدعلی حسین نژاد تهیه کننده فیلم «دردسرهای شیرین» تازه ترین فیلم کمال تبریزی با اشاره به طی شدن مراحل فنی و آماده‌سازی نسخه نهایی تا دو ماه آینده، از احتمال تغییر نام فیلم از «دردسرهای شیرین» به «طعم شیرین خیال» خبر داد.

  محمدعلی حسین‌نژاد تهیه کننده فیلم «دردسرهای شیرین» به کارگردانی کمال تبریزی درباره آخرین وضعیت این پروژه سینمایی به خبرنگار مهر گفت: این روزها مراحل فنی «دردسرهای شیرین» طی می‌شود و تا دو ماه دیگر نسخه نهایی آماده خواهد شد.

وی عنوان کرد: مراحل فنی از جمله تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی به صورت همزمان در حال انجام است. علیرضا علویان صداگذاری فیلم را بر عهده دارد که تا چند روز دیگر این مرحله به پایان خواهد رسید. از سوی دیگر بهرام دهقانی نیز به طور همزمان کار تدوین را انجام می‌دهد.

این تهیه کننده سینما درباره آهنگساز تازه ترین فیلم کمال تبریزی گفت: مسعود سخاوت‌دوست ساخت موسیقی را بر عهده دارد که وی نیز در این زمینه اقداماتی را انجام داده است.

  حسین نژاد در پاسخ به این پرسش که این فیلم اکران خواهد شد و یا به سی و سومین جشنواره فیلم فجر ارائه می‌شود، توضیح داد: هنوز تصمیم دقیقی درباره این موضوع اتخاذ نشده است. فعلا در حال بررسی هستیم که فیلم را اکران کنیم یا به جشنواره فیلم فجر بفرستیم.

وی درباره تغییر عنوان این فیلم از «دردسرهای شیرین» به «طعم شیرین خیال» یادآور شد: بنا بر تصمیم کارگردان عنوان این اثر تغییر کرده اما هنوز قطعی نشده است، منتظر موافقت سازمان سینمایی برای تغییر عنوان این فیلم هستیم.

فیلم سینمایی «دردسرهای شیرین» طنزی رمانتیک است که در آن شیرین ماجرای آشنایی خود و خانواده ‌اش با کسی را که قرار است به خواستگاری او بیاید روایت می‌‌کند. لوکیشن‌های فیلم در استان کرمان انتخاب و سعی شده در کنار نقل داستانی سرگرم‌‌کننده به مفاهیمی چون انرژی‌های پاک، تعامل سازنده و سالم انسان با طبیعت و محیط‌ زیست و مصرف بهتر منابع طبیعی اشاره شود.  

شهاب حسینی، نازنین بیاتی، نادر فلاح، نازنین فراهانی، پریوش نظریه، مهدی حسینی بجستانی، عیسی یوسف پور از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *