شناسه خبر: 4764 منتشر شده در مورخ: 1393/6/9 ساعت: 13:03 گروه: اقتصادی  
به دولت نمره عالی می‌دهم
معاون طیب نیا به مهر اعلام کرد:

به دولت نمره عالی می‌دهم

معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام اینکه دولت در یک سال گذشته بخش عمده مشکلات تولید را حل کرده است، گفت: سقوط 10 پله ای رتبه فضای کسب و کار ایران در جهان مربوط به دولت یازدهم نیست.

شاپور محمدی با اعلام اینکه دولت در یک سال گذشته بسیاری از مسایل و مشکلات بخش تولید کشور را حل کرده است، افزود: بسیاری از اقداماتی که دولت انجام داده از جمله مصوبه بهبود فضای کسب و کار و لایحه خروج از رکود برای تولید راهگشا بوده است.

معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی، ثبات نرخ ارز، کاهش نرخ تورم، کمک به تولید به صورت پرداخت مطالبات پیمانکاران در سال گذشته را از جمله اقدامات مهم دولت در سال گذشته اعلام کرد و گفت: همچنین در ابتدای سال جاری تامین بودجه عمرانی از مهمترین اقدامات دولت بوده است و تمام اینها برای حمایت از تولید صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، می توانم به دولت برای اقداماتی که در یک سال گذشته انجام داده است، یک نمره عالی بدهم.

محمدی در مورد سقوط 10 پله ای رتبه فضای کسب و کار ایران گفت: دولت تمام تلاش خود را برای بهبود فضای کسب و کار در کشور انجام می‌دهد و این سقوط در دولت یازدهم اتفاق نیفتاده است.

وی تاکید کرد: زمانی که دولت زمام امور را به دست گرفت، کاهش رتبه اتفاق افتاده بود، این در حالی است که در زمان دولت کنونی اقدامات زیادی برای بهبود فضای کسب و کار انجام شده به طوری که مصوبات هیات دولت در این زمینه بسیار دقیق و جامع است.

معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اقدامات این معاونت برای بهبود رتبه فضای کسب و کار ایران در بانک جهانی، گفت: رتبه کشورمان در فضای کسب و کار به وسیله بخش خصوصی به بانک جهانی گزارش می‌شود و تغییر رتبه ایران به اقدامات انجام شده در سایر کشورها در این زمینه هم ارتباط دارد و اقداماتی که آنها انجام می‌دهند بر رتبه کشورمان تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: دولت برنامه های دیگری هم برای بهبودی شاخص فضای کسب و کار در دست اجرا دارد که امید است نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد.

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *