شناسه خبر: 4750 منتشر شده در مورخ: 1393/6/9 ساعت: 09:28 گروه: اجتماعی  
80 درصد خدمات بهزیستی به بخش خصوصی واگذار می‌شود

80 درصد خدمات بهزیستی به بخش خصوصی واگذار می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه 80 درصد خدمات بهزیستی به بخش خصوصی واگذار می‌شود،گفت: واگذاری 80 درصد خدمات بهزیستی به بخش خصوصی به معنای کوچک کردن دولت است تا بتوان در کنار نظارت‌ها، خدمات بهتر و با کیفیت‌تری ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، رضا عباسی  در نشست هم اندیشی با مدیران عامل خانه‌های کودک و نوجوان استان با بیان اینکه 54 خانه کودک و نوجوان در 10 شهرستان استان میزبان 1350 فرزند بهزیستی هستند، اظهارکرد: این تعداد به غیر از 2 هزار کودکی است که در خانواده‌های اقوام خود نگهداری می‌شوند و از بهزیستی یارانه دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه تربیت کودکان مراکز و هم اندیشی‌های مختلف در آشنایی مددکاران و مسئولان مراکز شبه خانواده با قوانین و مقررات و افزایش کیفیت خدمات ارایه شده بسیار موثر است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان، وجود این کودکان را سبب توجه بیشتر به بحث تعلیم و تربیت آنها دانست و تصریح کرد: واگذاری 80 درصد خدمات بهزیستی به بخش خصوصی به معنای کوچک کردن دولت است اما در کنار بخش خصوصی پرداخت یارانه و نظارت بر آنها سبب می‌شود تا بتوانیم خدمات بهتر و با کیفیت‌تری ارائه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید رقابت توام با رفاقت را باید در مراکز داشته باشیم، گفت: رعایت اخلاقیات و کمک به رفع نواقص و معایب موجود در مجموعه کاری، احساس امنیت و اعتماد جامعه را نسبت به خدمات بهزیستی و دولت افزایش می‌دهد.

عباسی، برگزاری دوره‌های آموزشی را فرصتی برای ارتقای سطح علمی مربیان، مددکاران و مدیران مراکز شبه خانواده بهزیستی دانست و افزود: کار در مجموعه شبه خانواده و خانه های کودک و نوجوان بهزیستی کاری سخت و پیچیده اما به ظاهر آسان است که در شکل سهل انگاری سبب زیر سوال رفتن تمامی خدمات می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به مدیران خانه‌های کودک و نوجوان توصیه می‌شود تا جایی که امکان برگشت فرزندان مرکز خود به خانواده‌هایشان وجود دارد این اقدام شکل بگیرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *