شناسه خبر: 475 منتشر شده در مورخ: 1392/8/8 ساعت: 10:42 گروه: فرهنگی  
160 هیات قرآنی در واحدهای تولیدی و خدماتی راه اندازی می شود

160 هیات قرآنی در واحدهای تولیدی و خدماتی راه اندازی می شود

در راستای نشر و گسترش هر چه بهتر فرهنگ قرآن کریم در میان جامعه کار و تلاش کشور 160 هیات قرآنی تاسیس و راه اندازی می شود.

مسعود ابراهیمی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه قرآن و برنامه های قرآنی سرلوحه فعالیت ها و برنامه های فرهنگی این وزارتخانه است تاسیس و راه اندازی هیات‌های قرآنی را قدمی دیگر در راه هر چه مردمی تر نمودن فعالیت های قرآنی و نیز سامان دهی برنامه های قرآنی بر شمرد.

وی گفت: تشکیل و راه اندازی این هیات‌ها با همراهی و مشارکت سازمان دارالقرآن کریم انجام شده است و هیات های قرآنی در 5 واحد تولیدی و خدماتی هر استان که دارای شرایط مساعد بوده اند تشکیل خواهد شد.

ابراهیمی هدف از تشکیل این هیات ها را برنامه ریزی، هدایت و ساماندهی  فعالیت های قرآنی در جامعه هدف، تلاش در راستای توسعه کمی و کیفی آموزش های قرآن کریم، تشویق و ترغیب آحاد جامعه هدف به آشنایی هر چه بیشتر و انس با قرآن کریم، شناسایی و ارتقاء سطح نیروهای قرآنی جامعه کار و تلاش و جذب علاقه مندان به فعالیت های قرآنی در سطح جامعه عنوان کرد.

مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به عمده فعالیت های این هیات ها که شامل تشکیل محافل تلاوت قرآن کریم، برگزاری کلاس های آموزشی، آماده سازی و ارتقاء اعضا جهت حضور فعال تر در مسابقات قرآن می باشد خاطرنشان کرد: تاسیس این تعداد از هیات ها مرحله اول این برنامه محسوب شده و در مراحل بعد این امر در سایر واحدهای مستعد پیگیری و اجرا خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *