شناسه خبر: 4712 منتشر شده در مورخ: 1393/6/4 ساعت: 09:48 گروه: حوادث  
ماجرای مرده‌ای که زنده بود!

ماجرای مرده‌ای که زنده بود!

مرد جوان وقتی صبح از خواب بیدار شد نمی‌دانست آمبولانس پشت در آمده است تا جنازه‌اش را به سردخانه قبرستان ببرد.

راننده آمبولانس ویژه مردگان صحنه‌ای را که پیش روی خود می‌دید باور نمی‌کرد، انگار در خواب و توهم بود؛ یکی از کوچه‌های جنوب تهران به‌خاطر مرگ مرد جوان سیاهپوش و پر از اعلامیه ترحیم بود. این مرد وقتی زنگ خانه مرد مرده را به‌صدا درآورد تا جنازه را تحویل بگیرد ناگهان با مرد مرده‌ای روبه‌رو شد که زنده در چارچوب در ایستاده است.
راننده آمبولانس که تصور می‌کرد شاید روح در برابرش ایستاده باشد با دیدن آن چشمانش سیاهی رفت و روی زمین افتاد.دقایقی نگذشت وقتی به هوش آمد، دید نه روح بود و نه توهم بلکه مرد مرده زنده بود و از حضور وی در برابر خانه‌اش شوک‌زده است.دقایقی بعد این مردکه از شدت ترس به خود می‌لرزید و توان حرکت نداشت ماجرای مرگ مرد جوان را با او در میان گذاشت و با نشان دادن اعلامیه‌‌های ترحیمی که مشخصات و عکس آن مرد روی آن چاپ شده بود ادعا کرد آمده است جنازه مرد زنده را با خود به سردخانه ببرد.
بنابر این گزارش، وقتی مرد جوان در جریان دسیسه مرموز قرار گرفت و با اعلامیه‌های ترحیم خود که به در و دیوار محله‌شان چسبانده شده بود روبه‌رو شد، بازپرس و مأموران کلانتری یافت‌آباد را در جریان قرار داد.مرد مرده در تحقیقات به مأموران گفت: ساعت هفت صبح بود که زنگ آیفون خانه‌ام به‌صدا درآمد، وقتی پایین رفتم و در را باز کردم با مرد جوانی که کنار یک آمبولانس ایستاده بود روبه رو شدم. این مرد با دیدن من ناگهان روی زمین‌افتاد و بی‌هوش شد.من که در برابر این صحنه جاخورده بودم بلافاصله به‌خانه آمدم و پارچ آبی با خودم بیرون برده و کمی آب به‌صورت راننده آمبولانس پاشیدم، و‌قتی به‌هوش آمد در حالی‌که دچار لکنت زبان شده بود به من گفت راننده آمبولانس است و با وی تماس گرفته‌اند که برای بردن جنازه به خانه ما بیاید.وی افزود: از وی شنیدم وقتی وارد کوچه‌مان شده است با دیدن اعلامیه مرگ من روبه رو می‌شود. زمانی که زنگ خانه را به صدا در می‌آورد و من مقابل در رفتم با دیدن جنازه زنده از ترس بی‌هوش شده است.
این مرد ادامه داد: من حالا به چند تن از همسایگانم مظنون هستم و از آنان به‌خاطر اینکه اقدام به نصب اعلامیه دروغین مرگ من کرده‌اند شکایت دارم.بنابر این گزارش، با ادعاهای مرگ مرموز مرد زنده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای یافت‌آباد دستور دستگیری متهمان این ترحیم قلابی را صادر کرد.
 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *