شناسه خبر: 4706 منتشر شده در مورخ: 1393/6/4 ساعت: 08:59 گروه: اجتماعی  
7 پروژه بهزیستی خراسان شمالی در هفته دولت به بهره برداری می رسد

7 پروژه بهزیستی خراسان شمالی در هفته دولت به بهره برداری می رسد

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی از بهره برداری هفت پروژه این اداره کل در هفته دولت خبر داد.

رضا اله وردی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: اداره کل بهزیستی استان نیز همانند سایر دستگاه های اجرایی استان به مناسبت هفته دولت و به منظور ارائه خدمات بیشتربه مددجویان طرح های آماده بهره برداری خود را افتتاح خواهد کرد.

وی افتتاح 60 واحد مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان را از جمله پروژه هایی عنوان کرد و گفت: پروژه های مسکن مددجویان این نهاد در شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین، فاروج، مانه و سملقان و گرمه به بهره برداری می رسد.

الله وردی، افتتاح کمپ ترک اعتیاد در دو شهرستان اسفراین و راز و جرگلان را از دیگر پروژه های این نهاد در استان اعلام کرد و افزود: همچنین طی این هفته مرکز مشاوره راه سبز در اسفراین جهت خدمت رسانی به مددجویان و شهروندان به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: کلنگ زنی مرکز نگه داری کودکان بی سرپرست و افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی شهرستان شیروان از جمله پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری این اداره کل در هفته دولت است.

وی افتتاح اورژانس اجتماعی شهرستان جاجرم و افتتاح کارگاه حمایت شده حوزه توانبخشی را نیز از دیگر پروژه های اداره کل بهزیستی استان عنوان کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *