شناسه خبر: 4697 منتشر شده در مورخ: 1393/6/3 ساعت: 10:09 گروه: اجتماعی  
برگزاری جشنواره تولیدملی با رویکرد تجلی هویت زن مسلمان ایرانی

برگزاری جشنواره تولیدملی با رویکرد تجلی هویت زن مسلمان ایرانی

مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران گفت: در پنجمین جشنواره زنان و تولید ملی پوشاک برند و تولید داخل با رویکرد تجلی هویت زنان ایرانی مسلمان عرضه می‌شود. علاوه بر آن نوشت افزارتولید داخل و برخوردار از المان‌های بومی را عرضه می‌کنیم تا کودکان از سال‌های ابتدایی حیات خود به هویت ایرانیشان افتخار کنند.

فهیمه فیروزفر  افزود: کارهای فرهنگی خاص در پنجمین نمایشگاه زنان و تولید ملی داریم. در این نمایشگاه پوشاک عرضه می‌شود و احتمال دارد بخش جنبی را به نوشت افزار اختصاص دهیم.

مدیرستاد توانمندسازی زنان تحت پوشش شهرداری تهران در پایان گفت: با توجه به شناخته شدن جشنواره زنان و تولید ملی و جذب برندها در آن از دوره قبل، وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز بازارچه‌هایی را برپا کرد و تولید کنندگان جذب آن شدند که قرار شد اگر تولیدات زنان سرپرست خانوار به کیفیت و کمیت لازم رسید، در صادرات آن به ما کمک کنند، البته تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه منعقد نشده است و رفاقتی قول داده‌اند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *