شناسه خبر: 4693 منتشر شده در مورخ: 1393/6/3 ساعت: 08:16 گروه: اجتماعی  
66 میلیارد تومان در رمضان امسال از سوی خیرین جمع آوری شده است

66 میلیارد تومان در رمضان امسال از سوی خیرین جمع آوری شده است

دبیر مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از جمع آوری 66 میلیارد تومان در مراسم‌های گلریزان ماه رمضان امسال خبر داد و گفت: بخش قابل توجهی از این کمک‌های در بخش تأمین مسکن خانواده‌های دارای دو معلول هزینه خواهد شد.

محمد نصیری با اشاره به آخرین آمار جمع‌آوری شده مراسم‌های گلریزان در ماه رمضان امسال اظهار داشت: خوشبختانه میزان کمک‌های جمع‌آوری شده نسبت به سال گذشته حدود 40 درصد افزایش یافته است.

 

وی تصریح کرد: در بخش جمع‌آوری فطریه نسبت به سال گذشته رشدی معادل 33 درصد داشتیم به طوری که آخرین آمار میزان فطریه در سال جاری 17 میلیارد تومان بوده است.

 

نصیری گفت: 66 میلیارد تومان نیز در بخش‌های مختلف از جمله برگزاری مراسم‌های گلریزان و کمک‌های خیرین، جمع‌آوری شده است به طوری که این مبالغ قرار است در بخش درمان و مسکن مددجویان و معلولان هزینه شود.

 

دبیر مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به این پرسش که از چه زمانی واگذاری مسکن به خانواده‌های دارای دو معلول آغاز خواهد شد گفت: ‌در این زمینه هم اکنون اقدامات شناسایی خانواده‌ها در حال انجام است و پس از این مرحله و با هماهنگی ادارات بهزیستی واگذاری مسکن آغاز خواهد شد.

 

وی گفت:‌ با حمایت خیرین، سازمان بهزیستی کشور و مددجویان قرار است خانواده‌هایی که دارای دو معلول هستند صاحب خانه شوند که البته این خانه‌ها رایگان نبوده و بخشی از هزینه‌ها توسط مددجویان تامین می شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *