شناسه خبر: 4692 منتشر شده در مورخ: 1393/6/3 ساعت: 08:16 گروه: ورزشی  
تیم دو و میدانی زنجان به مقام نایب قهرمانی مسابقات کشوری دست یافت
رئیس هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان استان زنجان:

تیم دو و میدانی زنجان به مقام نایب قهرمانی مسابقات کشوری دست یافت

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان استان زنجان با بیان اینکه مسابقات کشوری بانوان در دو بخش بانوان و آقایان در تهران برگزار می‌شد، گفت: تیم دو و میدانی زنجان به مقام نایب قهرمانی مسابقات کشوری دست یافت.

محمد محمدی قیداری در زنجان با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی کشوری دو و میدانی نابینایان و کم بینایان با حضور 30 استان در تهران برگزار می‌شد، اظهار کرد: تیم دو و میدانی زنجان با کسب 49 امتیاز به مقام دوم کشوری دست یافت.

وی ابراز کرد: تیم دو و میدانی نابینایان و کم بینایان و کم بینایان زنجان در این مسابقات توانست به 18 مدال دست یابد و در جایگاه دوم قرار گیرد.

رئیس هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان استان زنجان با اشاره به اینکه تیم دو و میدانی زنجان در این مسابقات به 5 مدال طلا، 2 نقره و 4 برنز دست یافت، عنوان کرد: هیئت نابینایان و کم بینایان استان زنجان با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کرده بود.

وی با بیان اینکه ورزش یکی از راه‌های توانمند سازی معلولان است، گفت: هیئت هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان استان زنجان توانمند سازی معلولان را هدف خود قرار داده است.

محمدی قیداری خاطرنشان کرد: در این مسابقات الهه قلی فلاح، فرزاد کرمی، سهیلا حیدری، و وحید کردلو به مدال طلا دست یافتند.

وی بیان کرد: سهیلا حیدری، زیبا حسنی، اثمر زارعی و فرزاد کرمی به عنوان مدال آوران برنزی زنجان معرفی شدند.

رئیس هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان استان زنجان اظهار کرد: مه لقا اصفهانیان و محمد فرهادی مربیگری تیم‌های بانوان و آقایان زنجان را بر عهده داشتند.

وی افزود: طاهر مقدم در این مسابقات به مدال نقره دست یافت و میلاد مرادی و امیرحسین طاهری نیز توانستند برای تیم زنجان امتیاز کسب کنند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *