شناسه خبر: 4654 منتشر شده در مورخ: 1393/5/29 ساعت: 13:54 گروه: اجتماعی  
نخستین جشنواره تئاتر خیابانی بهزیستی فراخوان داد

نخستین جشنواره تئاتر خیابانی بهزیستی فراخوان داد

نخستین جشنواره تئاتر خیابانی در راستای منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با هدف فرهنگسازی تعامل بیشتر فی ما بین خانواده های ایرانی و معلولین با محوریت پیشگیری از معلولیت ها، توانمندسازی، ارتقا بهداشت روان جامعه به همت سازمان بهزیستی کشور برگزار می شود.

 این جشنواره در دو بخش نمایش‌های خیابانی و میدانی و شورایی با موضوعات کودکان و کار، اعتیاد، تکدی‌گری و تقابل با سلامت اجتماعی، ایدز، معلولان، اجتماع و زندگی، زنان تحت پوشش سازمان و حقوق شهروندی، جامعه، سالمندان و بهزیستی، فرزند، ازدیاد نسل و نشاط اجتماعی، امید به زندگی و آینده روشن در جامعه اسلامی و ... به صورت رقابتی برگزار می‌شود.

متقاضیان باید سه نسخه از اثر نمایشی خود را روی لوح فشرده تا 25 شهریور به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، جنب شیرخوارگاه آمنه، خیابان عطار، روبروی بانک مسکن، خانه فرهنگ و هنر سازمان بهزیستی کشور ارسال کنند؛ همچنین مددجویان هنرمندی که تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور دارای کد می‌باشند و از افراد جامعه هدف در تولید اثر هنری خود بهره‌مند شوند در بخش ویژه جشنواره پس از بازبینی امکان حضور خواهند یافت.

یادآوری می‌شود، دبیرخانه نخستین جشنواره تئاتر خیابانی بهزیستی 31 شهریورماه نتایج نهایی آثار پذیرفته شده را اعلام می‌کند و جشنواره را از تاریخ 19 الی 24 مهرماه سال جاری برگزار می‌کند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *