شناسه خبر: 4636 منتشر شده در مورخ: 1393/5/29 ساعت: 10:17 گروه: اجتماعی  
افزایش مستمری مددجویان بهزیستی در انتطار تصمیم معاون رئیس جمهور

افزایش مستمری مددجویان بهزیستی در انتطار تصمیم معاون رئیس جمهور

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی در انتظار تصمیم و ابلاغ معاونت نظارت راهبری و برنامه ریزی ریاست جمهوری است.

دکتر همایون هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: افزایش مستمری مددجویان سازمانهای حمایتی مانند بهزیستی باید به تصویب معاونت راهبری ریاست جمهوری برسد و پس از آن به دستگاههای ذیربط جهت اجرایی شدن ابلاغ شود و در غیر اینصورت نمیتوانیم مستمری ها را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه مستمری مددجویان بهزیستی طی دو سال گذشته افزایش یافته است ، گفت: این درحالی است که مستمری مددجویان سایر نهادهای حمایتی طی این مدت افزایشی نداشته است اما در بهزیستی توانستیم اقدامات و تسهیلات حمایتی را در اختیار مددجویان قرار دهیم.

رئیس سازمان بهزیستی تاکید کرد: هر سال افزایش مستمری ها در نیمه دوم سال اتفاق می افتد و امسال نیز امیدواریم این موضوع میسر شود و احتمال این امر وجود دارد.

به گفته هاشمی، برای افزایش مبلغ مستمری منتظر اعلام معاونت راهبردی ریاست جمهوری هستیم .

وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 4 میلیون 800 هزار نفر از خدمات و تسهیلات بهزیستی بهره مند می شوند ، گفت: علاوه بر مددجویانی که به طور مستمر از خدمات این نهاد استفاده می کنند و مستمری ماهیانه دریافت می کنند تعدادی از افراد نیازمند نیز به طور موردی از خدمات و اقدامات حمایتی بهزیستی برخوردار می شوند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *