شناسه خبر: 4618 منتشر شده در مورخ: 1393/5/27 ساعت: 09:21 گروه: اجتماعی  
از بستن دست معلولان ذهنی تا گشاده‌ دستی رئیس سازمان بهزیستی

از بستن دست معلولان ذهنی تا گشاده‌ دستی رئیس سازمان بهزیستی

ملاقات شماری از مددجویان بهزیستی ایلام با رئیس سازمان بهزیستی کشور دارای حواشی مختلفی بود که " از بستن دست معلولان ذهنی تا ... " از جمله آنهاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عصر دیروز به محض ورود دکتر همایون هاشمی به بهزیستی شهرستان ایلام دستور داد تا ملاقاتی با مددجویان بهزیستی به منظور رفع مشکلات آنها صورت پذیرد.

× بستن دست دو معلول ذهنی توسط اولیاء آنان مهم‌ترین تصویری بود که چشم همه حضار را به آن صحنه خیره کرد. اولیاء این دو نوجوان که آنان را آغوش گرفته بودند با دستمال‌هایی دستان فرزندان معلول خود را بسته بودند تا آنان از خوردن دست خود خودداری کنند.

× چهره‌های خورده شده این دو نوجوان ایلامی یا به عبارت بهتر خودخوری این نوجوانان و از بین رفتن قسمتی از لب‌های آنها از دیگر صحنه‌هایی بود که دل همه را به درد آورد.

× همایون هاشمی به محض روئیت این دو نوجوان که به واسطه مشکلات شدید معلولیت ذهنی اقدام به خوردن خود کرده بودند دستورات لازم را برای رفع مشکل آنان صادر کرد.

× صدور دستورهای صریح از سوی رئیس سازمان بهزیستی کشور برای رفع مشکلات متقاضیان در حوزه‌های اشتغال ، مسکن و ... از دیگر حواشی جذابی بود که دل همه حاضران و مراجعه کنندگان را شاد کرد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *