شناسه خبر: 4594 منتشر شده در مورخ: 1393/5/25 ساعت: 09:31 گروه: اجتماعی  
افزایش 40 درصدی کمک‌های مردمی در 5 ماهه گذشته از سال

افزایش 40 درصدی کمک‌های مردمی در 5 ماهه گذشته از سال

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از افزایش کمک‌های مردمی در سال 93 خبر داد و گفت: در 5 ماهه گذشته از سال کمک‌‌های مردمی 40 درصد افزایش پیدا کرده است.

محمد نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های سازمان بهزیستی در سنوات گذشته و به خصوص در سال جاری استفاده از پتانسیل خیرین در ارائه خدمات با کیفیت به جامعه هدف بهزیستی است، اظهار داشت: در این راستا تمهیداتی پیش بینی شده است که از آن جمله می‌توان به تشکیل انجمن‌های خیریه اشاره کرد.

وی تصریح کرد: از سال‌های گذشته جامعه خیرین حامی معلولان و نیازمندان با حمایت رئیس سازمان بهزیستی تشکیل شد که در این زمینه کمک‌‌های خوبی برای مددجویان و معلولان جمع‌آوری شده است.

نصیری گفت: با استفاده از ظرفیت‌های نوین و جدید در جمع‌آوری کمک‌ها، در سال جاری میزان کمک‌ها نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور گفت: در 5 ماهه گذشته از سال کمک‌های مردمی 40 درصد افزایش پیدا کرده است که پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آینده نیز به  همین میزان کمک‌های مردمی افزایش پیدا کند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *