شناسه خبر: 4587 منتشر شده در مورخ: 1393/5/22 ساعت: 14:53 گروه: ورزشی  
سجادی: دولت تدبیر و امید از پرداخت پاداش قهرمانان حمایت می کند
پس از پایان نشست صمیمانه معاون اول رئیس جمهوری با رئیسان فدراسیون های ورزشی اعزامی به بازی های آسیایی؛

سجادی: دولت تدبیر و امید از پرداخت پاداش قهرمانان حمایت می کند

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان از حمایت دولت تدبیر و امید برای پرداخت پاداش قهرمانان خبر داد.

سید نصرالله سجادی پس از پایان نشست صمیمانه معاون اول رئیس جمهوری با رئیسان فدراسیون های ورزشی اعزامی به بازی های آسیایی درجمع خبرنگاران درباره این نشست اظهارداشت:در این نشست گزارش هایی درباره روند و نحوه انتخاب ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون ارائه شد.


وی افزود: البته در این نشست تعدادی از رئیسان فدراسیون های ورزشی گزارش ها و پیشنهادهای خود را درباره مسائل ورزشی با معاون اول رئیس جمهوری در میان گذاشتند.

سجادی درباره پاداش های قهرمانان که از گذشته تاکنون پرداخت نشده است گفت: معاون اول رئیس جمهوری قول داد که انشاالله در هفته آینده بتوانیم پاداش این ورزشکاران را پرداخت کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه درباره بودجه چه مباحثی در این نشست مطرح شد؟ گفت: در این نشست به مسائل بودجه در حوزه ورزش اشاره شد و معاون اول رئیس جمهوری هم قول مساعد داد تا بتوانیم با توجه به رویدادهایی که درعرصه ورزشی وجود دارد اقدامات لازم صورت بگیرد.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: قرار است حمایت هایی از سوی دولت صورت گیرد تا بخشی از مشکلات مالی فدراسیون ها برطرف شود.

وی در پاسخ به این پرسش که ارزیابی شما از اعزام کاروان ایران به بازی های آسیایی اینچئون چیست؟ گفت: کاروانی که به این دوره از بازی ها اعزام می شود امیدوار کننده است و امیدواریم که شاهد موفقیت های ورزشکاران در این رویداد آسیایی باشیم.

این نشست با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، معاونان این وزارتخانه و رئیسان فدراسیون های ورزشی اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون در ساختمان مرکزی سئول برگزار شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *