شناسه خبر: 4571 منتشر شده در مورخ: 1393/5/22 ساعت: 10:01 گروه: اجتماعی  
جمع آوری بیش از 4 میلیارد ریال کمک مردمی توسط بهزیستی بیرجند
خراسان جنوبی

جمع آوری بیش از 4 میلیارد ریال کمک مردمی توسط بهزیستی بیرجند

طی سه ماهه نخست امسال چهار میلیارد و 388 میلیون و 580 هزار ریال کمک مردمی توسط بهزیستی بیرجند جمع آوری شده است.

 مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند در ارتباط با میزان مشارکت های مردمی جمع آوری شده توسط این نهاد گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری مبلغ چهار میلیارد و 388 میلیون و 580 هزار ریال مبالغ نقدی و غیرنقدی توسط این نهاد جمع آوری شده است.

شرفی افزود: از این مبلغ 4 میلیارد و 317میلیون و 805 هزار ریال مبلغ نقدی و غیرنقدی و خدماتی توسط موسسات و مبلغ 120 میلیون و 775 هزار ریال نیز توسط مدیریت بهزیستی بیرجند جمع آوری شده است.

وی تصریح کرد: : مبلغ کل فطریه و کفاره جمع آوری شده در روز عید سعید فطر بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال بوده است.

مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند خاطرنشان کرد: این مبالغ در زمینه های کمک هزینه درمان و توزیع سبد غذایی برای معلولین و مددجویان نیازمند در حوزه های حمایتی توانبخشی و اجتماعی هزینه خواهد شد.

وی اظهارکرد: در سه ماهه نخست سال جاری 12 نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد مبلغ 300 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی دریافت کردند.

وی همچنین از ارائه 630 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی به مددجویان زیرپوشش این نهاد خبر داد و افزود: تعداد 7هزار از مددجویان برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی به بانک های عامل معرفی شدند.

مدیر بهزیستی بیرجند با بیان اینکه یک میلیارد و 200 میلیون ریال برای طرح پرونده مشاغل مددجویان صادر شده است، گفت: این مبلغ برای 19 نفراز مددجویان زیر پوشش این نهاد در راستای طرح مشاغلی از جمله کابینت سازی، دامداری، نانوایی سنتی و قالی بافی هزینه شده است.

شرفی همچنین یادآور شد: در سه ماهه نخست سال جاری سهم بیمه پردازی خود اشتغالی از محل هدفمندی یارانه ها در راستای بسط و گسترش و حمایت های بیمه ای به شش نفر از مددجویان (معرفی به تامین اجتماعی) ارائه شده است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
ناشناس 1393/11/12 - 19:29
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment با سلام. مسکن مهر بیرجند سکنی بیرجند چرا هیچ پیشرفتی نداره مثلا قرار بود آخر سال 92 به مردم تحویلش بدن چرا مردم رو مسخره دارن؟ کی باید جوابگو باشه؟ مسئولین محترم خواهشمندیم پیگیری کنید؟ امید ما مردم به همین مسکن هاست.
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *