شناسه خبر: 4564 منتشر شده در مورخ: 1393/5/21 ساعت: 13:36 گروه: اجتماعی  
درخشش دانش آموز روشن دل خرم آبادی در کنکور سراسری ۹۳

درخشش دانش آموز روشن دل خرم آبادی در کنکور سراسری ۹۳

علی فرج‌پور دانش آموز روشن دل خرم آبادی توانست در کنکور سراسری سال ۹۳ رتبه ۳۱۹ رشته علوم انسانی را کسب کند.

به گزارش ایران سپید مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، دکتر گودرز کریمی فر با بیان این مطلب که معلولیت محدودیت نیست، گفت: دانش آموزان استثنایی و معلول ثابت کرده‌اند که می‌توانند در عرصه‌های مختلف، علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی خوش بدرخشند.

کریمی فر ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به دانش آموز علی فرج‌پور و خانواده ایشان و کلیه مربیان، گفتند: فرج‌پور با این موفقیت و درخشش ثابت کرد که معلولیت محدودیت نیست و انسان با مدد از استعدادهای خدادادی می‌تواند قله‌های پیشرفت و ترقی را یکی پس از دیگری کسب کند.

وی ابراز امیدواری کرد: این درخشش الگو و سرمشق خوبی برای دانش آموزان استثنایی استان باشد تا با تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در عرصه‌های علمی و فرهنگی افتخار آفرینی کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان هم چنین با صدور پیامی این موفقیت بزرگ علمی و فرهنگی را تبریک گفت.

در پی درخشش دانش آموز نابینای لرستان در کنکور سراسری ۹۳ رئیس آموزش و پرورش استثنایی لرستان کسب رتبه ۳۱۹ کنکور سراسری رشته علوم انسانی را توسط دانش آموز نابینا علی فرج‌پور تبریک گفت.

در پیام آقای امیرحسین برجی آمده است؛" امروز شاهد کار بزرگی که توسط دانش آموزعلی فرج‌پور رقم خورده است هستیم و ایشان ثابت نموده‌اند که معلولیت محدودیت نیست لذا ضروری است که همه مسئولین و دست اندرکاران بستر را فراهم کنند تا همگی شاهد درخشش معلولین به ویژه دانش آموزان معلول باشیم.

از این رو به پاس افتخار آفرینی شما در کنکور سراسری در رشته علوم انسانی برخود لازم می‌دانم از اراده و همت والا قدردانی نمایم  انشاء اله که شاهد موفقیت بیشتر شما و سایر دانش آموزان عزیز استثنایی باشیم."

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *