شناسه خبر: 4507 منتشر شده در مورخ: 1393/5/14 ساعت: 09:28 گروه: اجتماعی  
تلاش بهزیستی خوی در مبارزه با معلولیت‌های جسمی

تلاش بهزیستی خوی در مبارزه با معلولیت‌های جسمی

رئیس اداره بهزیستی خوی گفت: اداره بهزیستی خوی برای مبارزه با عقب‌ماندگی‌های ذهنی و معلولیت‌های جسمی تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  پروین محمدپوری اظهار داشت: برای جلوگیری از بروز و تولد کودکان عقب‌مانده ذهنی با توجه به عوامل مختلف موثر در معلولیت قبل از تولد، حین تولد و بعد از تولد باید برنامه‌ریزی‌های منظم و دقیقی صورت گیرد.

وی ادامه داد: می‌توان با بسترسازی و آگاه‌سازی از این امر که آینده خانواده‌ها را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد جلوگیری و با اقدامات مختلف در سطح جامعه به این امر مبادرت کرد.

رئیس اداره بهزیستی خوی افزود: انجام مشاوره‌های پزشکی ژنتیک در خصوص زوجین، انجام طرح پیشگیری از تنبلی چشم در بین کودکان سه تا شش سال با هدف رفع کم‌بینایی و نابینایی و انجام طرح غربالگری شنوایی برای نوزادان با هدف کاهش ناشنوایی از جمله سایر خدماتی است که می‌تواند در زمینه پیشگیری از معلولیت موثر باشد.

محمدپوری با اشاره به توزیع بسته‌های غذایی ماه مبارک رمضان، گفت: در این ماه برای 2 هزار نفر مددجوی تحت پوشش غذای گرم و برای 500 نفر نیز جیره خشک شامل برنج، گوشت، روغن، ماکارونی، قند، شکر و نان پخش شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *