شناسه خبر: 4506 منتشر شده در مورخ: 1393/5/14 ساعت: 09:26 گروه: ورزشی  
مسابقات فوتبال معلولان کشور در همدان برگزار می شود

مسابقات فوتبال معلولان کشور در همدان برگزار می شود

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان گفت: در حاشیه برگزاری مسابقات فوتبال زیر 14 سال آسیا از برگزاری رقابت‌های فوتبال هفت نفره قهرمانی معولان کشور با حضور هشت تیم و به میزبانی همدان برگزار می شود.

 حمدالله چاروسایی در بازدید از ورزشگاه شهید حاج بابایی مریانج که برای مسابقات فوتبال زیر 14 سال آسیا تدارک دیده شده، اظهار داشت: همزمان با مسابقات فوتبال زیر 14 سال آسیا رقابت‌های قهرمانی کشور فوتبال هفت نفره نیز در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات با ترکیب 14 بازیکن، دو مربی و یک سرپرست برگزار می شود و تعداد بازیکنان هر تیم در این مسابقات نسبت به گذشته از 12 نفر به 14 نفر افزایش یافته است.

وی گفت: در این مسابقات تیم‌های بوشهر، قزوین، گیلان، فارس، زنجان، کرمانشاه، مازندران و لرستان با هم به رقابت می پردازند.

چاروسایی با بیان اینکه جلسه فنی و قرعه کشی این مسابقات در همدان برگزار می شود و مسابقات در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود، گفت: تیم‌های حاضر در این مسابقات13 مرداد وارد همدان می‌شوند و رقابت‌های آنها از 14 تا 21 مرداد برگزار می شود.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان گفت: برگزاری نمایشگاه‌های تجهیزات ورزشی و آشنایی با فوتبال از برنامه‌های جانبی این مسابقات است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *