شناسه خبر: 4504 منتشر شده در مورخ: 1393/5/14 ساعت: 09:21 گروه: اجتماعی  
استعدادهای مهارتی معلولان کشور شناسایی می‌شود

استعدادهای مهارتی معلولان کشور شناسایی می‌شود

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان البرز از برگزاری نخستین مسابقات ملی مهارت معلولان کشور در مهرماه جاری خبر داد.

حسن عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) گفت: این مسابقات همزمان با پانزدهمین مسابقات ملی مهارت، در مهرماه سال جاری به میزبانی شهرستان کرج برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات به نوعی انتخابی گروه‌های برتر برای شرکت در چهل و سومین دوره مسابقات جهانی برزیل خواهد بود.

عزیزی خاطرنشان کرد: الکترونیک، رباتیک، به صورت تیمی دو نفره، تهویه و تبرید، تاسیسات الکتریکی، تراش CNC، فرز CNC، ساخت و تولید، به صورت تیمی سه نفره، طراحی فضای سبز به صورت تیمی دو نفره، طراحی مهندسی مکانیک CAD، فناوری اتومبیل، طراحی وب، فناوری طراحی گرافیک، فناوری اطلاعات، راه‌کار‌های نرم‌افزاری برای تجارب، فناوری اطلاعات، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه و مکاترونیک از رشته‌های این مسابقات هستند.

وی هم‌چنین از آجرچینی، آشپزی، مدیریت آب و فاضلاب، جوشکاری، صافکاری خودرو، لوله‌کشی و گرمایشی، گل‌آرایی، جواهر‌سازی، قنادی، کابینت‌سازی چوبی، کاشیکاری دیوار و کف، اتصالات درب و پنجره چوبی، نقاشی خودرو و کنترل صنعتی به عنوان دیگر رشته‌های این دوره از مسابقات نام برد.

عزیزی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره از مسابقات به سایت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به نشانی اینترنتی skill.irantvto.irمراجعه کنند.

این مسئول ادامه داد: در کنار برگزاری پانزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت شاهد برگزاری اولین دوره از مسابقات ملی مهارت معلولان کشور نیز خواهیم بود.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان البرز هدف از برگزاری این مسابقات را کشف استعدادهای حرفه‌ای افراد دارای معلولیت و شناسایی استعدادهای برتر نخبگان مهارتی در میان این قشر از جامعه عنوان کرد.

این مسئول در پایان گفت: نخستین دوره مسابقات ملی مهارت ویژه افراد دارای معلولیت در چهار رشته طراحی گرافیک رایانه‌ای، خیاطی، کارورWORD و کنده کاری روی چوب برگزار خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *