شناسه خبر: 4488 منتشر شده در مورخ: 1393/5/12 ساعت: 09:20 گروه: حوادث  
قتل عام خانوادگی پس از مصرف شیشه

قتل عام خانوادگی پس از مصرف شیشه

خانواده مرد معتاد وقتی برای ترک دادن و بازگرداندن او به خانه دور هم جمع شدند، تصور نمی‌کردند قربانی حادثه‌ای هولناک شوند.

مرد شیشه‌ای صبح زود پس از مصرف شیشه و زمانی که خانواده‌اش در خواب بودند دست به قتل‌عام خونین زد.ساعت 6:30صبح چهارشنبه، ساکنان کوی صادقیه شهر اهواز با شنیدن صدای فریادهایی که از خانه‌ یکی از همسایه‌ها به گوش می‌رسید از خواب پریدند.

صدا از طبقه دوم خانه‌ای می‌آمد که در آن مردی به همراه همسر و 2فرزندش زندگی می‌کرد. در همین هنگام همسایه‌ها این مرد را دیدند که با چاقویی در دست و لباس‌هایی غرق خون از خانه بیرون آمد. همراه او پدرش نیز که مجروح بود خارج شد اما درست در مقابل در روی زمین افتاد و دیگر حرکت نکرد.

همسایه‌ها که وحشت کرده بودند ماجرا را به پلیس خبر دادند و طولی نکشید که تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند. سرهنگ سپهوند، رئیس پلیس اهواز که آن روز در محل حادثه حاضر شده بود، در گفت‌وگو با همشهری گفت: وقتی به داخل کوچه رسیدیم، مردی را دیدیم که چاقویی در دست داشت و هذیان می‌گفت. چیزی از حرف‌هایش نمی‌فهمیدیم اما کنار او و در آستانه در، مرد میانسالی به چشم می‌خورد که غرق خون، روی زمین افتاده و جانش را از دست داده بود.

همان لحظه وارد عمل شدیم و پیش از اینکه مرد مسلح بتواند به فرد دیگری حمله کند، او را دستگیر کردیم و وارد خانه شدیم. وی ادامه داد: جنایت در طبقه دوم ساختمان رخ داده بود. از پله‌ها که بالا رفتیم، مقابل در، جسد بی‌جان پسری 7ماهه و دختری 4ساله را دیدیم که روی زمین افتاده بود. در تحقیقات مشخص شد که آنها فرزندان مرد جنایتکار هستند. داخل ساختمان نیز جسد زن جوانی به چشم می‌خورد که خواهر قاتل بود و همچنین 4 نفر دیگر ازجمله مادر، همسر، خواهر و داماد عامل جنایت که بر اثر اصابت ضربات چاقو مجروح شده بودند، در داخل خانه بودند که با حضور امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

ماجرا چه بود؟

درحالی‌که عامل این جنایت هولناک همچنان هذیان می‌‌گفت و مدعی بود که قتل‌ها توسط فرد ناشناسی رخ داده است، مأموران پلیس برای پی بردن به راز این جنایت هولناک راهی بیمارستان شدند تا به تحقیق از مجروحان بپردازند. یکی از آنها که حالش از بقیه بهتر بود راز این جنایت را فاش و جزئیات حادثه را برای مأموران تعریف کرد.

سرهنگ سپهوند گفت: عامل این جنایت مدت‌ها بود که به شیشه اعتیاد داشت و همین باعث شده بود که با خانواده‌اش دچار اختلاف شود. او چند روزی بود که دیگر به خانه نمی‌رفت و شب‌ها را داخل ماشینش یا در پارک‌ها می‌خوابید. به همین دلیل پدر و مادرش تصمیم گرفتند پادرمیانی کنند و او را به زندگی برگردانند. وی ادامه داد: قاتل در طبقه دوم خانه خواهرش زندگی می‌کرد و مستأجر آنها بود.

پدر و مادرش روز قبل از جنایت به خانه آنها رفتند تا هر طوری شده به این ماجرا خاتمه دهند و کاری کنند که او به کمپ برود و مواد را ترک کند. آنها همان روز با عامل جنایت تماس گرفتند و از او خواستند شب به خانه بیاید. او هم قبول کرد و آن شب همگی در خانه او بودند و پس از کلی صحبت، بالاخره وی قول داد که مواد را ترک کند. آن شب همگی به خواب رفتند تا اینکه صبح زود، مرد جنایتکار برای مصرف شیشه به تراس رفت.

پس از آن دوباره وارد خانه شد اما در تراس را محکم کوبید و همین باعث شد که دامادشان از خواب بیدار شود و به او اعتراض کند. مرد شیشه‌ای که از این اعتراض عصبانی شده بود، ناگهان چاقویی را که در جیب داشت بیرون کشید و به دامادشان و بقیه اعضای خانواده‌اش حمله کرد. در این میان پدرش سعی کرد مانع او شود اما وی پدرش را نیز با ضربات چاقو به قتل رساند. این مرد در مجموع 4عضو خانواده‌اش را کشت و 4نفر دیگر را هم مجروح کرد که در نهایت از سوی پلیس دستگیر شد.

در حالت عادی نبودم!

با این اطلاعات، مأموران منتظر ماندند تا مرد جنایتکار که تحت‌تأثیر شیشه بود، به حالت عادی برگردد و از او بازجویی کنند. این مرد 35ساله وقتی حالش بهتر شد در تحقیقات گفت: در لحظه جنایت، کنترلم را از دست داده بودم. حالم خوب نبود و نمی‌دانستم چه کار می‌کنم. وقتی به‌خودم آمدم، فهمیدم که به جرم قتل بازداشت شده‌ام و علاوه بر 2فرزند خردسالم، پدرم و خواهرم را به قتل رسانده‌ام.به گفته سرهنگ سپهوند، این مرد با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *