شناسه خبر: 4474 منتشر شده در مورخ: 1393/5/11 ساعت: 09:10 گروه: اجتماعی  
آغاز طرح جدید «آفتاب» از نیمه مرداد

آغاز طرح جدید «آفتاب» از نیمه مرداد

رئیس سازمان بهزیستی کشور از آغاز طرح جدید «آفتاب» از نیمه مرداد خبر داد و گفت: این طرح با هدف شناسایی مشکلات مددجویان و رفع آنها در کمترین زمان ممکن اجرا می‌شود.

همایون هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان میزان کمکهای خیرین و نیکوکاران نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است اظهار داشت: این کمکها در حوزه‌های مختلف از جمله درمان و مسکن هزینه می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال نیز خیرین توجه ویژه‌ای را در ایام ماه رمضان به مراکز نگهداری معلولان، سالمندان و شیرخواران داشته‌اند و با حضور در این مراکز کمکهای خود را به آنها اهدا کرده‌اند.

هاشمی با تأکید بر اینکه به زودی چند شیرخوارگاه جدید در سطح کشور ساخته خواهد شد گفت: این شیرخوارگاه‌ها با امکانات به روز و استانداردهای جهانی و با همکاری خیرین ساخته می‌شود.

هاشمی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن تعدادی از خانواده‌های نیازمند زیر چتر حمایتی سازمان بهزیستی کشور گفت: خوشبختانه توانستیم پشت نوبتی‌ها را به صفر برسانیم به طوری که در ماههای گذشته تعدادی از خانواده‌های نیازمند تحت حمایت بهزیستی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه طرح جدید «آفتاب» از نیمه مرداد اجرا خواهد شد گفت: این طرح با هدف شناسایی مشکلات مددجویان و رفع آنها در کمترین زمان ممکن اجرا می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد: خوشبختانه هم اکنون خدمات خوبی در بخش‌های مختلف از جمله توانبخشی، مستمری، درمانی و ... به جامعه هدف بهزیستی ارائه می‌شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *