شناسه خبر: 4433 منتشر شده در مورخ: 1393/5/4 ساعت: 11:02 گروه: اجتماعی  
بهزیستی ریالی در برگزاری همایش‌ها پرداخت نمی‌کند
سخنگوی جامعه خیرین حامی معلولان کشور

بهزیستی ریالی در برگزاری همایش‌ها پرداخت نمی‌کند

سخنگوی جامعه خیرین حامی معلولان کشور گفت: تمامی همایش‌هایی که از سوی این مجموعه برگزار می‌شود با هزینه‌های خیرین برگزار می‌شود و بهزیستی ریالی بابت آن پرداخت نمی‌کند. ضمن اینکه در مراسم گلریزان تهران ۳ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایران سپید  محمد‌رضا کارگری با اشاره به اینکه امسال نیز طبق برنامه‌ریزی انجام شده در برخی از استان‌ها مراسم‌های جشن گلریزان برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه آمارهای خوبی در زمینه جمع‌آوری کمک‌ها به دست آمده است.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با نظر جامعه خیرین، کمک‌های جمع‌آوری شده در بخش مسکن و همچنین ساخت شیرخوارگاه هزینه خواهد شد.

کارگری با تاکید بر اینکه یکی از سیاست‌های جامعه خیرین حامی معلولان کشور ساخت مسکن برای افراد تحت پوشش بهزیستی است اظهار داشت: در این زمینه خیرین کمک‌های خوبی را اهدا نموده‌اند که امیدواریم تا پایان امسال تعدادی از مسکن‌های مورد‌نظر در اختیار جامعه هدف قرار گیرد.

سخنگوی جامعه خیرین حامی معلولان کشور در خصوص برگزاری مراسم‌های گلریزان و همچنین همایش‌های جامعه خیرین گفت: باید به این نکته اشاره کنم که تمامی هزینه‌های این مراسم‌ها از سوی خیرین تامین می‌شود و سازمان بهزیستی ریالی را بابت برگزاری این مراسم‌ها پرداخت نمی‌کند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *