شناسه خبر: 4368 منتشر شده در مورخ: 1393/4/30 ساعت: 11:49 گروه: حوادث  
خشم حسام او را به کام مرگ فرو برد

خشم حسام او را به کام مرگ فرو برد

یک زن در اقدامی جنایتکارانه شوهر خود را به قتل رسانده‌اند در جریان بازجویی‌های تخصصی جزییات قتل‌ها را شرح دادند.

 این زن خشونت شوهرش را انگیزه قتل اعلام کرد. کارآگاهان جنایی استان خراسان رضوی چندی قبل در جریان کشف جسد مردی میانسال در خانه‌اش قرار گرفتند و وقتی به آنجا رفتند مشاهده کردند این مرد که حسام نام داشت به‌ دلیل واردشدن ضربات جسمی سخت از پا درآمده است.

 

جنازه در رختخواب بود و همه شواهد نشان می‌داد قتل توسط فردی آشنا صورت گرفته است به همین دلیل پلیس در بدو امر دختر و داماد مقتول را که در خانه حضور داشتند بازداشت کرد اما بازجویی از آن دونفر مشخص کرد آنها نقشی در جنایت نداشتند و حسام توسط همسر خود به‌ نام مرضیه به قتل رسیده است. مرضیه پس از ارتکاب شوهرکشی فرار کرده بود به همین دلیل کارآگاهان تلاش خود را برای ردیابی این زن به کار گرفتند و در حالی‌که تجسس‌ها همچنان ادامه داشت او خودش تسلیم شد و به قتل اقرار کرد.


متهم در بازجویی‌ها گفت: «شوهرم مردی بداخلاق بود و همیشه با من بدرفتاری می‌کرد، او به هر بهانه‌ای دعوا راه می‌انداخت و مرا به باد کتک می‌گرفت همین مساله سبب شده بود از او کینه به دل بگیرم. روز قبل از حادثه حسام دوباره با من دعوا کرد و او کتکم زد بعد هم مجبورم کرد مقداری شیرینی را که برای میهمانان خریده بودم در دستشویی بریزم این کار را به اجبار انجام دادم و سپس مشغول تهیه غذا شدم اما شوهرم غذا را هم در دستشویی ریخت. رفتارهای او واقعا مرا عاصی کرده بود به همین دلیل وقتی حسام خوابید تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم.

 

شوهرم چوب دستی داشت که با آن مرا کتک می‌زد اما دامادم آن را مخفی کرده بود. چوب را برداشتم و با آن چند ضربه به شوهرم زدم بعد با دامادم تماس گرفتم و از او خواستم خودرواش را به من قرض بدهد گفتم کاری دارم که باید انجام بدهم و زود برمی‌گردم. اینطور بود که فرار کردم و قصد داشتم به شهری دیگر بروم قبل از آن در تماس با دختر و دامادم به آنها گفتم با حسام دعوا کرده‌ام از آنها خواستم به خانه ما بروند و ببینند چه اتفاقی افتاده است پس از آن به راهم ادامه دادم اما سرانجام وقتی فهمیدم دختر و دامادم به دردسر افتاده‌اند تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم.»


زن میانسال بعد از اعتراف به قتل صحنه جنایت را نیز بازسازی کرد و روانه زندان شد. در حال حاضر رسیدگی به پرونده این زن توسط بازپرس جنایی ادامه دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *