شناسه خبر: 4312 منتشر شده در مورخ: 1393/4/24 ساعت: 11:03 گروه: اجتماعی  
۱ میلیارد ریال وام اشتغال به زنان معلول خلیل آباد پرداخت می‌شود
فرماندار خلیل آباد:

۱ میلیارد ریال وام اشتغال به زنان معلول خلیل آباد پرداخت می‌شود

فرماندار خلیل آباد با اشاره به اینکه مسئولان به ویژه مدیران بهزیستی به اشتغال و مسکن معلولان توجه بیشتری داشته باشندگفت:یک میلیارد ریال وام اشتغال به زنان معلول خلیل آباد پرداخت می‌شود.

  به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلیل آباد، علی اصغر مراد‌زاده صبح امروز در جلسه شورای مشارکت‌های مردمی شهرستان خلیل آباد با اداره بهزیستی که به مناسبت هفته بهزیستی در محل سالن اجتماعات این مجموعه با حضور تنی چند از خیرین شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان خلیل آباد 1200 معلول دارد که از این تعداد 170 معلول کمک هزینه نگهداری در منزل و حق پرستاری دریافت می‌نمایند و مابقی از خدمات غیر مستمری استفاده می‌کنند.

وی افزود: نقطه متمایز بهزیستی با سایر دارات در این است که انسان‌ها بر اساس نیاز به سایر ادارات مراجعه می‌کنند اما کارکنان بهزیستی خود به دنبال رفع نیاز‌های جامعه هدف خویش هستند.

وی اظهار کرد: مسئولان به ویژه مدیران بهزیستی به اشتغال و مسکن معلولان توجه بیشتری داشته باشند.

مرادزاده با بیان اینکه 105 سرپرست خانوار زن که جمعیتی بالغ بر 530 نفر را شامل می‌گردد، تحت حمایت این مجموعه هستند، تصریح کرد: جامعه هدف متشکل از زنان و سرپرست خانوار که بدلایل محتلف از کار افتادگی، طلاق، فوت سرپرست وارد چرخه حمایت می‌شوند و هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی وحمایت از مهم‌ترین نهاد اجتماعی هر خانواده که نقش بسزایی در پیشرفت هر جامعه دارد.

وی پرداخت یک میلیارد ریال وام اشتغال به زنان معلول خلیل آباد را خوب توصیف کرد و گفت: جمع آوری بیش از دو میلیارد و 300 میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی در سال نشان از توجه مردم خوب شهرستان به نیازمندان ومعلولان شهرستان است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *