شناسه خبر: 4308 منتشر شده در مورخ: 1393/4/24 ساعت: 10:28 گروه: اجتماعی  
مناسب سازی بازی‌های فکری برای نابینایان و کم بینایان انجام شد
با همکاری بخش نابینایان کتابخانه عمومی ولی عصر(عج):

مناسب سازی بازی‌های فکری برای نابینایان و کم بینایان انجام شد

با هدف بهبود کیفیت خدمات رسانی و جذب گروه هدف به کتابخانه و بالا بردن میزان مطالعه دربین نابینایان، بخش نابینایان کتابخانه عمومی ولی عصر(عج) اصفهان اقدام به تحقیق و مناسب سازی بازی‌های فکری نابینایان کرده است.

مسئول بخش نابینایان کتابخانه عمومی حضرت ولی عصر (عج) اصفهان از مناسب سازی چند نوع بازی فکری با پیگیری‌های بعمل آمده با شرکت‌های بازی ساز خبر داد.

 رسول رضایی اظهار داشت: با هدف بهبود کیفیت خدمات رسانی و جذب گروه هدف به کتابخانه و بالا بردن میزان مطالعه در این قشر اقدام به تحقیق بررسی، تبادل نظر و مناسب سازی بازی‌های

فکری شده است.

وی افزود: این کار که برای اولین بار در ایران انجام گرفته با استقبال نابینایان، کم بینایان و موسسات آموزشی و فرهنگی مرتبط با این قشر مواجه شده است.

رضایی تصریح کرد: این بازی‌ها نه تنها می‌تواند اوقاتی خوش را برای افرادی که از معلولیت بینایی رنج می‌برند رقم بزند بلکه در تعاملاتی که در طی بازی بین فرد نابینا یا کم بینا با افراد بینا، دوستان یا خانواده ایجاد می‌کند موجب انزوا

زدایی و بهبود ارتباطات فردی و گروهی می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد تفکر منطقی، داشتن هدف در طی مراحل مختلف، تصمیم گیری سریع، قدرت تجسم خلاق و بسیاری از موارد دیگر از اهداف و خصوصیات ذاتی این بازی‌ها به شمار می‌رود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *