شناسه خبر: 4222 منتشر شده در مورخ: 1393/4/17 ساعت: 10:08 گروه: اجتماعی  
پرداخت یک میلیارد و 400 میلیون تومان یارانه به مراکز سالمندان و معلولان قدس

پرداخت یک میلیارد و 400 میلیون تومان یارانه به مراکز سالمندان و معلولان قدس

رئیس بهزیستی قدس گفت: طی سال گذشته یک میلیارد و 400 میلیون تومان در قالب یارانه به مراکز نگهداری سالمندان و معلولان شهرستان پرداخت شد.

به گزارش ایران سپید احسان سبزگلین اظهار داشت: این سازمان حدود 3 هزار پرونده تحت پوشش دارد که شامل شامل معلولان و سرپرستان خانوار است، در مجموع هفت هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم تحت حمایت بهزیستی قدس قرار دارند.

وی افزود: طی سال گذشته یک میلیارد و 400 میلیون تومان در قالب یارانه به مراکز نگهداری سالمندان و معلولان شهرستان قدس پرداخت شد همچنین 100 میلیون تومان نیز با عنوان کمک موردی به افراد تحت پوشش سازمان پرداخت شده است.

این مسئول ضمن تقدیر از همکاری خیرین با بهزیستی عنوان کرد: در این زمینه جشن گلریزانی در ماه مبارک رمضان امسال برگزار شد که مبالغ جمع آوری شده در این جشن برای کمک و خدمات دهی بیشتر به مددجویان تحت پوشش مورد استفاده قرار می گیرد.

سبزگلین ادامه داد: در حال حاضر چند کودک ناشنوا تحت پوشش بهزیستی قدس هستند که اداره درصدد است اقدامات درمانی و کاشت حلزون را برای آنها انجام دهد، هزینه کاشت حلزون برای هر کودک حدود 25 میلیون تومان است.

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *