شناسه خبر: 4189 منتشر شده در مورخ: 1393/4/14 ساعت: 11:58 گروه: ورزشی  
نشست تخصصی سجادی با فدراسیون های اعزامی به اینچئون

نشست تخصصی سجادی با فدراسیون های اعزامی به اینچئون

نشست های تخصصی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون های اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون از روز دوشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش ایران سپیداز وزارت ورزش و جوانان، این نشست های تخصصی از روز دوشنبه 16تیرماه به منظور بررسی وضعیت فدراسیون های اعزامی به المپیک آسیایی آغاز می شود و به مدت سه هفته نیز ادامه خواهد داشت.

فدراسیون های دوچرخه سواری، شمشیری بازی و کبدی نخستین فدراسیون هایی هستند که در نشست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای حضور خواهند یافت.

در این نشست ها به موضوعاتی مختلفی از جمله روند آماده سازی تیم ها تاکنون و برنامه های پیش بینی شده تا آغاز بازی های آسیایی، بررسی وضعیت رقبا و تحلیل عملکرد تیم ها پرداخته می شود.

پیشتر اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در جریان بررسی چگونگی حضور در بازی های آسیایی اینچئون، در مورد اعزام ورزشکاران 20 رشته به این دوره از بازی ها به توافق نهایی رسیدند.

کشتی آزاد و فرنگی، فوتبال، دوومیدانی، جودو، شمشیربازی، کاراته، ووشو، والیبال (سالنی)، بسکتبال، هندبال، قایقرانی، تیر و کمان، تیراندازی، تکواندو، کبدی، سپک تاکرا، دوچرخه سواری، بوکس و وزنه برداری 20 رشته ای هستند که تا امروز اعزام آنها به بازی های آسیایی 2014 اینچئون قطعی شده است.

بازی های آسیایی 2014 اینچئون در 36رشته ورزشی از جمله ورزش های آبی، تیر و کمان، دوومیدانی، بدمینتون، بیسبال، سافت بال، بسکتبال، بولینگ، بوکس، کانو و کایاک، کریکت، دوچرخه سواری، سوارکاری، شمشیربازی، فوتبال، گلف، ژیمناستیک، هندبال، هاکی، جودو، کبدی، کاراته، ورزش های پنجگانه مدرن، قایقرانی، راگبی، بادبانی، سپک تاکرا، تیراندازی، اسکواش، تنیس روی میز، تکواندو، تنیس و سافت تنیس، بازی های سه گانه، والیبال (ساحلی و سالنی)، وزنه برداری، کشتی و ووشو برگزار می شود.

بازی های آسیایی اینچئون از 28شهریور آغاز و تا 12مهرماه جاری ادامه خواهد داشت.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *