شناسه خبر: 4178 منتشر شده در مورخ: 1393/4/11 ساعت: 13:28 گروه: اجتماعی  
اولویتی بالاتر از ایجاد تسهیلات و امکانات برای جانبازان و معلولان وجود ندارد
معاون عمرانی استاندار خوزستان:

اولویتی بالاتر از ایجاد تسهیلات و امکانات برای جانبازان و معلولان وجود ندارد

خبرگزاری تسنیم: معاون عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به لزوم خدمات رسانی بهتر به جانبازان و معلولان گفت : اولویتی بالاتر از ایجاد تسهیلات و امکانات برای جانبازان و معلولان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، احمد سیاحی امروز در هفتمین نشست کارگروه مناسب سازی  محیط برای جانبازان و معلولان با بیان  این که مقوله مناسب سازی در طرح ها  و اعتبارات عمرانی باید  به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد اظهار کرد: در خوزستان اعتبارات زیادی هزینه می شود و  خیلی از اعتبارات می تواند در جهت حل مشکلات جانبازان و معلولان هزینه شود و با همین اعتبارات می توان کارهای بهتری را برای جانبازان و معلولان انجام داد.

وی افزود: هر قدمی که برای رفع مشکلات جانبازان و معلولان و سالمندان برداریم به خودمان برمی گردد و اگر خدمات مناسب و بهینه ای را نداده باشیم همین معضلات هم برای خودمان به وجود خواهد آمد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان  تصریح کرد : به تمامی شهرداری ها در خصوص درنظر گرفتن تسهیلات و امکاناتی برای تردد جانبازان و معلولان و  سالمندان  در طرح های عمرانی مصوبات ابلاغ  شود و علاوه بر این  در ارزیابی عملکرد دستگاه های دولتی مناسب سازی محیط شهری باید به عنوان مقوله جدی و اساسی مورد توجه قرار گیرد.

سیاحی اضافه کرد : در تهران اقداماتی در زمینه مناسب سازی محیط و مبلمان و معابر شهری برای جانبازان و معلولان و سالمندان  انجام شده که می تواند الگوی سایر شهرها باشد.
وی گفت: بارها شاهد این بوده ایم که سالمندی نمی تواند از پیاده رویی که ایجاد شده عبور کند و مناسب سازی خوبی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی ادامه داد : برای مناسب سازی محیط شهری برای جانبازان، معلولان و سالمندان یک سری ابلاغیه های دستوری در رابطه با کارهای عمرانی باید صادر شود.
سیاحی افزود: متاسفانه اولویت بندی در انجام طرح های عمرانی انجام نمی شود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان  با اشاره به این که از فرهنگ احترام به جانباز، معلول و سالمندان مقداری فاصله گرفتیم عنوان کرد:کارها و اقداماتی که باید در رابطه با بحث مناسب سازی محیط های شهری برای جانبازان، معلولان و سالمندان انجام شود به نوعی پس اندازی برای خودمان است.

سیاحی گفت: محیط شهری باید برای جانبازان، معلولان و سالمندان مناسب شود و در پارک ها مسیر ویژه برای تردد جانبازان ایجاد شود.
وی تاکید کرد: شناسایی مشکلات از طریق ارتباط مستقیم با جانبازان  کمک بیشتری در حل مشکلات به ما می کند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *