شناسه خبر: 4136 منتشر شده در مورخ: 1393/4/8 ساعت: 10:14 گروه: فرهنگی  
گابریل پاچکو : از پیشرفت هنر گرافیک در ایران متعجب شدم

گابریل پاچکو : از پیشرفت هنر گرافیک در ایران متعجب شدم

گابریل پاچکو هنرمند گرافیست و تصویرگر مکزیکی روز پنجشنبه 5 تیرماه میهمان اداره ارشاد شمیرانات بود و در جمع اصحاب فرهنگ و هنر از پیشرفتهای ایران در حوزه گرافیک ابراز تعجب کرد.

به گزارش ایران سپیدگابریل پاچکو هنرمند گرافیست و تصویرگر مکزیکی روز پنجشنبه 5 تیرماه میهمان اداره ارشاد شمیرانات بود و در جمع اصحاب فرهنگ و هنر از پیشرفتهای ایران در حوزه گرافیک ابراز تعجب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات و شمال تهران نشستی با حضور گابریل پاچکو و برخی از هنرمندان تصویرگر و به دعوت محمدصادق افراسیابی معاون فرهنگی ، مطبوعاتی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و سرپرست اداره ارشاد شمیرانات برگزار شد .

افراسیابی طی سخنانی از حضور پاچکو در میان هنرمندان ایرانی ابراز مسرت کرد و اذعان داشت : تعامل و همفکری بین هنرمندان داخلی و بین المللی می تواند به رشد و شکوفایی هنر کمک در خور توجهی کند و هنرمندانی چون گابریل پاچکو که آثار مطرحی در سطح جهانی به عالم هنر عرضه داشته اند ، حضورشان فرصت خوبی برای همفکری و هم افزایی جامعه هنری  فراهم می آورد.

وی افزود : تبادل اطلاعات و تجربیات هنری  و آشنایی بیشتر این هنرمند عرصه جهانی با فرهنگ و هنر ایران زمین از جمله نکات برجسته حضور ایشان در کشور ماست .

گابریل پاچکو که از پذیرایی گرم و صمیمانه ایرانیان به وجد آمده بود حضور خود در کشوری که سابقه هزاران ساله در حوزه فرهنگ و هنر دارد را تجربه ای گرانقدر برای خود توصیف کرد و خواستار تداوم این دیدارها شد.

برخی از هنرمندان سینما ، موسیقی و گرافیک از جمله بیژن امکانیان ، مرجانه گلچین ، رضا بنفشه خواه ، شروین سنجابی و اکرم السادات شرق آزادی نیز در این جمع حضور داشتند.

گابریل پاچکو نمایشگاهی از آثار خود را به مدت هفت روز از 28 خردادماه لغایت سوم  تیرماه در خانه ی هنرمندان ایران برگزار کرد که با استقبال قابل توجهی همراه بود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *