شناسه خبر: 4124 منتشر شده در مورخ: 1393/4/4 ساعت: 12:27 گروه: سیاسی  
احتمال افزایش ۲ درصدی سهمیه اشتغال معلولان در لایحه جامع دولت

احتمال افزایش ۲ درصدی سهمیه اشتغال معلولان در لایحه جامع دولت

نائب رئیس فراکسیون دفاع از حقوق معلولان مجلس شورای اسلامی از افزایش احتمالی سهمیه اشتغال معلولان از ۳ به ۵ درصد در لایحه جامع دولت خبر داد و گفت: این پیشنهاد حدود یک سال در انتظار تصویب به سر می‌برد.

عباس صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، تصریح کرد: در سال گذشته با رایزنی‌هایی که از سوی مجلس شورای اسلامی انجام گرفت، شماری از معلولان کشور جذب بازار کار شدند و اکنون  شاغلند اما نمایندگان مردم در مجلس در تلاشند سهم 3 درصدی اشتغال معلولان را به حداقل 5درصد افزایش دهند.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس نهم ادامه داد: به محض آنکه تکلیف دستورالعمل سهمیه 3 درصدی اشتغال معلولان از سوی دولت مشخص شود، دستگاه‌ها باید به این مصوبه عمل کنند چراکه امروز شاهدیم در بسیاری از بخش‌ها اجرا نمی‌شود و معلولان فرصت اشتغال در سازمان‌ها را ندارند.

رئیس کارگروه حمایت از حقوق معلولان کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بادآور شد:‌در زمینه اشتغال معلولان مشکلات و محدودیت‌های بسیاری وجود دارد که در صورت تصویب این سهمیه، امکان اشتغال 5درصدی معلولان در همه دستگاه‌ها فراهم می‌شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *