شناسه خبر: 4108 منتشر شده در مورخ: 1393/4/3 ساعت: 11:13 گروه: ورزشی  
کی روش: مقابل بوسنی به دنبال استفاده از ضدحملات هستیم/عاشق ماندن در ایران بودم ولی نگذاشتند
جام جهانی 2014؛

کی روش: مقابل بوسنی به دنبال استفاده از ضدحملات هستیم/عاشق ماندن در ایران بودم ولی نگذاشتند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در دیدار مقابل بوسنی و هرزگوین مانند بازی مقابل آرژانتین با سیستم دفاعی به میدان می رویم و به دنبال استفاده از ضدحملات خواهیم بود.

 «کارلوس کی روش» در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: کار دشواری مقابل بوسنی و هرزگوین داریم و اینکه حریفمان حذف شده است، کار ما را سخت می کند. آنها به دنبال کسب یک پیروزی در جام جهانی 2014 برزیل هستند.


وی افزود: زمانی که بوسنی و هرزگوین به عضویت فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) درآمد و یک کشور مستقل شد، نخستین بازی رسمی اش را با تیم ستارگان ˈفیفاˈ انجام داد و من در آن زمان سرمربی تیم ستارگان ˈفیفاˈ بودم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه صحبت های خود یادآور شد: دیدار با بوسنی و هرزگوین برای تیم ملی ایران متفاوت خواهد بود. ما در دو دیدار نخست نیز هدفمان رسیدن به پیروزی بود و با این حال از نمایش تیم خود رضایت کامل دارم.

وی در پاسخ به این سوال که احتمال تغییر در ترکیب تیم ملی ایران وجود دارد، گفت: بله، این احتمال وجود دارد که در تیم تغییراتی ایجاد کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: پس از شکست ناراحت کننده در دقایق پایانی دیدار با آرژانتین، بازیکنان ایران کمی ناراحت هستند و ریکاوری آنان کار سختی است.

این مربی با بیان اینکه تلاش وی و همکارانش در کادر فنی، رساندن بازیکنان ایران با شرایط روحی ایده آل است، گفت: می خواهیم از همه لحاظ در دیدار با بوسنی پیشرفت داشته باشیم.

وی افزود: نمی خواهیم برای بازی های خوب خود جشن بگیریم، هم اکنون باید حس خوبی داشته باشیم تا ماموریت خود را به خوبی دنبال کنیم.

کی روش عنوان کرد: می خواهیم نگرش بازیکنان را برای دیدار حساس با بوسنی تغییر دهیم تا آنها انگیزه دو چندانی پیدا کنند.

وی در پاسخ به اینکه مردم ایران در صورت شکست برابر بوسنی سرخورده خواهند شد، افزود: ما چنین نگرشی نداشتیم و فقط می خواهیم با انگیزه به میدان برویم تا عملکرد خوبی داشته باشیم. اگر گمان می کنید که رویارویی با بوسنی آسان تر از دیدار با نیجریه و آرژانتین است، در اشتباه خواهید بود.

سرمربی ایران معتقد است، تیم ایران در صورت برتری مقابل بوسنی راهی مرحله بعدی جام جهانی بیستم خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه رویارویی با بوسنی بسیار دشوار است، گفت: یک مطلب است که همه باید در ذهن داشته باشیم و هرچند از نمایش خوب خود شاد هستیم اما باید با دقت به کارمان ادامه دهیم.

کی روش در خصوص اینکه مردم ایران خواهان تمدید قرارداد وی با فدراسیون فوتبال ایران هستند، گفت: ابتدا باید بگویم که شنیدن چنین خبرهایی و درخواست رییس جمهور و مردم برای ماندنم در ایران برایم افتخار بزرگی است.

وی افزود: از ابتدا هدفم این بود که در جام جهانی حضور پیدا کنیم و با انجام بازی های خوب باعث افتخار ایران و ایرانی ها شویم. در حال حاضر یک بازی داریم و تمرکز کامل من و تیمم بر این دیدار است.

کی روش اظهار داشت: واقعیت این است که در 11 ماه گذشته بعد از پیروزی مقابل کره جنوبی و صعود به جام جهانی، همه جوره خواسته های خود را برای ماندن در ایران ابراز کردم.

وی افزود: حتی صحبت های خود با دیگر تیم ها را قطع کردم تا شرمنده ایرانی ها نشوم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: در حال حاضر تمرکز کامل ما روی بازی روز چهارشنبه است؛ مطمئن باشید وقتی به ایران بازگردیم در این مورد توضیحات بیشتری خواهم داد. هم اکنون ما حمایت و دعاهای هواداران را بیش از هر زمانی دیگری لازم داریم.

کی روش گفت: وقتی به تهران برسیم، برای خداحافظی این فرصت را دارم و احساساتم را بیان می کنم و دقیقا می گویم که چه اتفاقاتی افتاد. هم اکنون زمانی است که باید ذهن خود را مثبت نگه داریم.

وی در باره توضیحات فدراسیون فوتبال ایران برای توافق احتمالی نیجریه و آرژانتین گفت: ذهن متوهم و شکاک ندارم ولی یک مطلب را بگویم؛ اگر ˈفیفاˈ داور صربستانی را به خانه برنگرداند، متوجه می شویم که اینجا مشکلاتی وجود دارد.

کی روش ادامه داد: می دانم در فوتبال همواره اشتباهات وجود دارد اما وقتی داور از فاصله سه متری یک خطای کامل را نبیند، برایم عجیب است. من صفحه اجتماعی این داور را دیدم و نوع پاسخ دادنش برایم عجیب بود که معتقدم فدراسیون فوتبال ایران باید آن را دنبال کند.

وی گفت: من مربی هستم و اگر بیشتر صحبت کنم جریمه خواهم شد اما باید فردی از این داور به خاطر عملکرد عجیبش توضیح بخواهد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *