شناسه خبر: 4049 منتشر شده در مورخ: 1393/3/28 ساعت: 12:47 گروه: ورزشی  
برگزاری مسابقات انتخابی شنا قهرمانی کشور ی نابینایان وکم بینایان در تهران
در دو رده سنی 15 تا 17 سال و 17 سال به بالا؛

برگزاری مسابقات انتخابی شنا قهرمانی کشور ی نابینایان وکم بینایان در تهران

سرمربی تیم ملی و مشاور فدراسیون در انجمن شنای نابینایان وکم بینایان از برگزاری دوازدهمین مرحله مسابقات قهرمانی کشوری وا نتخابی شنای نابینایان پنجم و ششم تیر ‌ماه در تهران خبر داد.

به گزارش ایران سپید، حمید شریفیان سرمربی تیم ملی در این زمینه گفت:آیین‌نامه مسابقات به هیئت‌های استانی سراسر کشور ارسال شده و بر همین اساس 80 ورزشکار از استانهای خراسان رضوی،آذربایجان شرقی ،یزد،همدان،تهران ،مازندران،خوزستان،اصفهان و فارس در این دوره از رقابتها اعلام آمادگی نموده اند.

وی افزود: از آنجاییکه تیم ملی برای رفتن به اینچئون کره باید حتما "از قبل در مسابقاتی که زیر نظر ipc برگزار میشود شرکت کنند و شناگران تیم ملی رکوردهای ورودی بازی های پارا آسیایی را در این مسابقات کسب کنند ،مقرر گردید تیم ملی شنا به دو تورنمنت آلمان و یا کرواسی اعزام شوند که متاسفانه به دلیل کمبود وقت و مشکلات اداری اعزام صورت نپذیرفت به همین دلیل و در همین راستا طی مکاتبه ای که با ipc انجام دادیم پیشنهاد کردیم مسابقات قهرمانی کشوری در تقویم ipc قرار بگیرد و زیر نظر آنها در سطح بین المللی برگزار شود به همین منظور فدراسیون نابینایان و جانبازان طی توافق نامه ای که باnpc ایران صورت گرفت قرار شد مسابقات قهرمانی کشوری شنا زیر نظر ناظر ipc و کمیته ملی پارالمپیک صورت پذیرد.
شریفیان تصریح کرد: در هر دوره از مسابقات همواره بر جوانگرایی تاکید داشته‌ایم و در این مسابقات نیز در نظر داریم فرصتی جداگانه را برای نیروهای جدید و کم‌تجربه فراهم کنیم تا خارج از شرایط رقابتی، توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند. 
وی در پایان افزود: این رقابتها 4 لغایت 7 تیر ماه در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی در دو رده سنی 15 تا 17 سال و 17 سال به بالا به صورت متمرکز و در 4 مرحله برگزار می‌شود و هر استان مجاز است با 10شناگر در این مسابقات شرکت کند. هر شناگر می‌تواند در 7 ماده انفرادی و دو ماده تیمی شرکت کند و امتیازات نهایی هر استان بر اساس نتایج مسابقات تیمی و انفرادی محاسبه خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *