شناسه خبر: 4046 منتشر شده در مورخ: 1393/3/28 ساعت: 12:44 گروه: فرهنگی  
مرحله اول جشنواره تئاتر عروسکی کلید خورد
کوتاه از تئاتر

مرحله اول جشنواره تئاتر عروسکی کلید خورد

گروه های نمایشی پذیرفته شده در مرحله اول جشنواره تئاتر عروسکی تهران- مبارک می توانند برای انجام تمرین های خود به اداره تئاتر مراجعه کنند.

به گزارش ایران سپید با اعلام اسامی آثار پذیرفته شده در مرحله اول پانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران-مبارک از سوی دبیرخانه جشنواره،گروه های شرکت کننده می توانند با مراجعه به اداره برنامه های تئاتر، جهت شروع تمرینات خود در پلاتو های آن مجموعه اقدام کنند. 


کارگردان یا نماینده کارگردان 45 اثر معرفی شده از سوی دبیر خانه جشنواره به اداره برنامه های تئاتر می توانند به واحد هماهنگی مجموعه جهت تعیین وقت تمرین مراجعه کنند. 

پانزدهمین جشنواره بین اللملی تئاتر عروسکی تهران – مبارک از 22 تا 29 شهریور ماه به دبیری مرضیه برومند در تهران برگزار خواهد شد. 



** نشست نقد و بررسی سه گانه اپراهای عروسکی بهروز غریب پور

شبکه فرهنگی و اجتماعی تیوال با همکاری گروه آران جلسه نقد و بررسی آثار اپرای عروسکی این گروه را برگزار می کند.

به همین منظور جلسه نقد و بررسی با توجه به رپرتوار آثار گروه آرانروز پنجشنبه 29 خرداد ماه ساعت 16 تا 18 با حضور بهروز غریب پور در تالار فردوسی بنیاد رودکی با حضور تماشاچیان این نمایش ها برگزار می شود.

بهروز غریب پور سرپرست گروه و پدیدآورنده اپراهای عروسکی «لیلی و مجنون»، «حافظ» و «مولوی» است. حضور در این نشست برای عموم آزاد است. 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *