شناسه خبر: 4036 منتشر شده در مورخ: 1393/3/28 ساعت: 10:44 گروه: حوادث  
اقدام هولناک مرد افغان پس از ضرب و شتم مرگبار همسر ایرانی اش

اقدام هولناک مرد افغان پس از ضرب و شتم مرگبار همسر ایرانی اش

زن ایرانی به دست شوهر افغانی خود کشته شد.

صبح روز سه شنبه زنگ تلفن همراه قاضی ویژه قتل عمد در حالی به صدا در آمد که وی مشغول بررسی صحنه یک جنایت دیگر بود.

 

مأموران پاسگاه انتظامی سلطان آباد از آن سوی خط، «قاضی سیدجواد حسینی» را در جریان قتل زنی در نزدیکی روستای کورده قرار دادند. دقایقی بعد مقام قضایی به همراه پزشک قانونی، کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی و عوامل بررسی صحنه جرم، عازم منزل محل جنایت شدند. جسد مربوط به زنی ۳۶ ساله بود که آثار کبودی و ضربات متعدد با جسم سخت بر سر و صورت وی مشهود بود و خون زیادی نیز در کف اتاق ریخته شده بود.

 

بررسی های اولیه قاضی ویژه قتل عمد بیانگر آن بود که زن ایرانی به دست شوهر افغانی خود کشته شده است. پسر ۱۵ ساله مقتول در این باره به مقام قضایی گفت: شب گذشته پدر و مادرم با هم مشاجره کردند که پدرم از من خواست خواهر ۹ ساله ام را با خودم به داخل خودروی پراید ببرم و داخل خودرو بخوابیم.

 

صبح که آمدم در حالی با صحنه مرگ مادرم مواجه شدم که پدرم دست های خود را نیز بریده و خون زیادی روی زمین ریخته بود. با کمک همسایگان پدرم را با مینی بوس به مرکز درمانی چناران بردیم ولی آن ها قبول نکردند و به ناچار او را به بیمارستان طالقانی مشهد بردند.

 

گزارش خراسان حاکی است: تحقیقات مأموران که با دستورات قاضی حسینی ادامه داشت، مشخص کرد که حال متهم به قتل وخیم است و او همچنان با مرگ دست و پنجه نرم می کند.

 

همچنین ادامه تحقیقات کارآگاهان که با نظارت مستقیم مقام قضایی همراه بود نشان داد که این مرد به خاطر سوءظن به همسرش اقدام به قتل او کرده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *