شناسه خبر: 4031 منتشر شده در مورخ: 1393/3/28 ساعت: 08:29 گروه: اجتماعی  
تحول بنیادین دوره ابتدایی در راه است

تحول بنیادین دوره ابتدایی در راه است

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، تحول بنیادین را به عنوان مطالبه مقام معظم رهبری و یک ضرورت اجتناب ناپذیر خواند و گفت: دوره ابتدایی به عنوان اولویت اساسی تحول بنیادین آموزش و پرورش مطرح است.

به گزارش ایران سپید وزارت آموزش و پرورش، مهدی نوید ادهم در گردهمایی مشترک معاونین آموزش ابتدایی، روسای گروه آموزش ابتدایی، تکنولوژی و روسای ادارات عشایری سراسر کشور عنوان کرد: تغییر در جذب نیروی ورودی به مقطع ابتدایی، مطالعه راهکارهای سند تحول بنیادین و اتخاذ برنامه مناسب برای عملیاتی کردن سند از تکالیف معاونت آموزش ابتدایی است.


وی اظهار داشت: فراهم آوردن تسهیلات و امتیازات مناسب برای جذب نیروهای کارآمد و تقویت نگاه تخصصی و زیربنایی به این دوره تحصیلی، اولویت بخشی به آموزش ابتدایی در تامین و تخصیص منابع و سازماندهی معلمان در سه پایه اول ابتدایی به عنوان راهکارهای اجرایی کردن سند تحول بنیادین در نظرگرفته شده است.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش اظهار داشت: تحول بنیادین تغییری عمیق و ریشه ای، همه جانبه، نظام مند، آینده پژوهانه، مبتنی بر آموزه های وحیانی و معارف اسلامی است.

نوید ادهم تصریح کرد: تحول به معنای تغییر نگاه ها، باورها و رفتارها است و فرآیند تغییر اندیشه ها، باورها و رفتارهای سنتی و تثبیت ارزش های نوین و استقرار نظام های جدید از طریق ابلاغ بخشنامه و آیین نامه اتفاق نمی افتد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *