شناسه خبر: 4012 منتشر شده در مورخ: 1393/3/27 ساعت: 09:43 گروه: حوادث  
به خون غلطیدن دختر جوان در باغ تاریک

به خون غلطیدن دختر جوان در باغ تاریک

ناگهان در سیاهی شب صدای شلیکی شنیده شد.

به گزارش ایران سپید شلیک اشتباهی مرد جوان، خواهرش را به کام مرگ فرستاد. این حادثه هنگامی رخ داد که قربانی حادثه همراه شوهرش در حال بازگشت از مراسم جشن عروسی بودند که هدف شلیک سلاح شکاری قرار گرفت.

 

مأموران کلانتری 12 شهرستان  چالوس وقتی با تماس ساکنان منطقه در جریان ماجرا قرار گرفتند به سرعت خود را به آنجا رسانده و تحقیق در این باره را آغاز کردند. این در حالی بود که پیکر نیمه جان زن جوان به بیمارستان رازی این شهرستان منتقل شده بود.


در حالی‌که تیمی از متخصصان پزشکی بیمارستان عملیات نجات او را آغاز کرده بودند  اما زن مجروح بر اثر شدت جراحات وارده و خونریزی ناشی از اصابت گلوله جان خود را از دست داد.


سرهنگ «طبری» رئیس پلیس شهرستان چالوس دراین‌باره گفت:پس از گزارش مرکز فرماندهی و کنترل پلیس به نقل از کلانتری 12 چالوس مبنی بر بستری شدن فردی در بیمارستان رازی، بلافاصله عوامل گشتی کلانتری 12 به محل اعزام شدند که پس از بررسی اعلام داشتند: شخصی به هویت فرهاد به مأموران مراجعه کرده و گفته است عروسی بودیم، با پایان جشن  با همسرم به نام «رقیه سینکائی» به خانه پدر زنم می‌رفتم.


ناگهان در سیاهی شب صدای شلیکی شنیده شده و به دنبال آن همسرم فریادی کشیده و روی زمین افتاد. متوجه شدم او تیر خورده است، دقیقه‌ای بعد برادر همسرم در حالی‌که سلاح شکاری در دست داشت به ما نزدیک شد، وقتی متوجه شد اشتباهی شلیک کرده به سرعت همسرم را به بیمارستان رساندیم.


عامل شلیک که هنوز از این اتفاق شوک زده بود در بازجویی‌های مأموران گفت: داخل باغ در حالی‌که سلاحی در دست داشتم، مشغول نگهبانی بودم. وقتی در تاریکی شب متوجه حرکتی شدم با تصور این‌که خوک به داخل باغ آمده به سرعت او را هدف قرار دادم.

 

برابر اعلام پلیس، ساچمه‌های شلیک شده از سلاح شکاری به ناحیه سینه، گردن و کتف قربانی حادثه اصابت کرده و باعث مرگ او شده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *