شناسه خبر: 3944 منتشر شده در مورخ: 1393/3/20 ساعت: 12:36 گروه: فرهنگی  
اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه «جوانان تحت پوشش کمیته امداد» در هفته جوان

اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه «جوانان تحت پوشش کمیته امداد» در هفته جوان

مدیرکل امور تربیتی وجوانان کمیته امداد امام خمینی(ره)، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی ویژه جوانان تحت حمایت در هفته جوان را در دستور کار خود قرار داده است.

 بهروز مهربانیان ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(علیه السلام) که روز جوان نام گرفته است با بیان اینکه جوانان سرمایه‌های گرانبهای هر جامعه می باشند، تصریح کرد: با توجه به تاکیدات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که در راستای تعالی فکری و فرهنگی، تعمیق باورهای دینی و اعتقادی، شناسایی استعدادها و توجه ویژه به مسائل جوانان مطرح گردیده است، این نهاد مردمی علاوه بر خدمات حمایتی، نسبت به مسائل تربیتی و فرهنگی جوانان نیز برنامه ریزی و به ارایه خدمات متناسب با آنان می‌پردازد.

وی گفت: بیش از200 مرکز فرهنگی متعلق به کمیته امداد امام خمینی(ره) در محرومترین نقاط کشور با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی درطول سال فعال می‌باشند.

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد تصریح کرد: با توجه به عناوین هریک از روزهای هفته جوان، برنامه‌های پیشنهادی جهت اجرا در مراکز فرهنگی مذکور در کشور ابلاغ گردیده است.

مهربانیان افزود: برگزاری نشست‌های فرهنگی، هم اندیشی با فرماندهان دفاع مقدس و آشنایی با کارآفرینان برتر و بازدیدهای علمی در روز اول و همچنین برپایی نشست‌های فرهنگی با موضوع اقتصاد مقاومتی، برگزاری مسابقات ورزشی و تفریحی در مراکز فرهنگی و برپایی نمایشگاه‌های مربوط به آسیبهای اجتماعی با همکاری حوزه‌های مرتبط در روز دوم برگزار می‌شود.

وی تجلیل از نخبگان، قاریان برتر قرآنی، جوانان برتر علمی، مراکز و کانونهای فرهنگی و تربیتی ولایت (دائم و شبانه روزی) همچنین برگزاری اردوهای خانوادگی، توزیع مجلات، cd و نشریات مرتبط با خانواده، جوان و ازدواج، برگزاری مسابقات قرآنی ویژه خانواده‌ها، دیدار با خانواده معظم شهدا، بازدید و عیادت از آسایشگاه جانبازان دفاع مقدس، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و اهدای بسته‌های فرهنگی به جوانان را از دیگر برنامه‌های اجرایی حوزه امور فرهنگی این نهاد طی روزهای آتی هفته جوان برشمرد.

مدیرکل امور تربیتی و جوانان امداد امام خمینی(ره) در پایان از برگزاری نشست‌های تخصصی جوانان با اساتید متعهد و مجرب، حضور در گلزار شهدا و عطرافشانی قبور مطهر آنها، برگزاری کارگاه‌های مشاوره، محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز، دیداربا نمایندگان ولی فقیه و علما دراستانها، شرکت گسترده در نمازهای جمعه و برگزاری نشست‌های علمی با موضوع جوان، انتظار و ولایت مداری خبرداد و خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های مذکور توسط کمیته امداد امام (ره) نه تنها در هفته جوان؛ بلکه در طول سال برای جوانان عزیز و آینده ساز این مرز و بوم اجرا می‌شود.

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *