شناسه خبر: 3916 منتشر شده در مورخ: 1393/3/19 ساعت: 10:38 گروه: فرهنگی  
نقش اصلی سریال اقتباسی از رمان «رولینگ» پیدا شد

نقش اصلی سریال اقتباسی از رمان «رولینگ» پیدا شد

«سر مایکل گمبون»، بازیگر نقش پروفسور «دامبلدور» در مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» قرار است نقش اصلی مینی‌سریال اقتباسی «خلاء ناگهانی» از دیگر رمان‌های «جی.کی. رولینگ» را ایفا کند.

در مینی‌سریالی که با الهام از رمان پرفروش «خلاء ناگهانی»، اولین اثر ویژه بزرگسال جی.کی. رولینگ ساخته می‌شود، مایکل گمبون نقش اصلی را بر عهده گرفته است.

گمبون پس از درگذشت «ریچارد هریس» در سومین قسمت هشت‌گانه سینمایی «هری پاتر» در نقش پروفسور «دامبلدور» حامی اصلی هری ظاهر شد. وی در این مینی‌سریال سه‌قسمتی نقش «هوارد مولیسون» را ایفا می‌کند. تولید «خلاء ناگهانی» تلویزیونی از اوایل ماه جولای آغاز می‌شود.

رمان «خلاء ناگهانی» سال 2012 روانه بازار کتاب شد و مورد استقبال شدید کتابخوانان قرار گرفت. این اثر در سطح بین‌المللی بیش از شش میلیون جلد فروش داشت، اما در زمینه نقد با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد.

 «جولیا مکنزی»، «روفوس جونز» و «کیلی هاوز» از دیگر بازیگران این مینی‌سریال اقتباسی هستند.

«خلاء ناگهانی» را دو شبکه «BBC» و «HBO» مشترکا خواهند ساخت. کمپانی فیلم و محصولات تلویزیونی «برونته» که رولینگ از مالکان آن است، نیز در تولید این اثر همکاری دارد.

رمان «خلاء ناگهانی» داستان شهری را روایت می‌کند که با مرگ ناگهانی یکی از شهروندان، شرایط جدیدی را تجربه می‌کند. این کتاب در نخستین هفته پس از چاپ 125 هزار نسخه فروش داشت و عنوان سریع‌ترین کتاب در زمینه‌ی فروش را طی سه سال گذشته بازار کتاب انگلیس از آن خود کرد. تاکنون 450 میلیون نسخه از این رمان در سطح جهان به فروش رسیده است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *