شناسه خبر: 3907 منتشر شده در مورخ: 1393/3/19 ساعت: 08:17 گروه: اجتماعی  
تشکیل کمیته جانبازان در شورای شهر تهران

تشکیل کمیته جانبازان در شورای شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران درنظر دارد با راه‌اندازی کمیته‌ای تحت عنوان جانبازان، بانک اطلاعاتی جانبازان و دفتر مشاوره ایثارگران قدم‌های مؤثری در بهبود وضعیت جانبازان و معلولان شهر تهران بردارد.

به گزارش ایران سپید در مراسمی که به مناسبت تجلیل از مقام جانبازان و ایثارگران برگزارشده اعضای شورای شهر تهران مهم‌ترین وظیفه خود را رسیدگی به مشکلات جانبازان و معلولان اعلام کردند. در این مراسم الهه راستگو عضو هیأت رئیسه شورای شهر طی سخنانی گفت: ما در این ستاد کمیته‌ای به نام جانبازان تشکیل دادیم تا به نوعی خواسته‌های این قشر عزیز جامعه را احصا کنیم. راستگو همچنین از بررسی طرح جامعی در شورای شهر خبر داد تا از این طریق مدیریت شهری در امور مربوط به جانبازان و معلولان کمک‌های بیشتری به این قشر از جامعه ارائه دهد. وی گفت: مناسب‌سازی‌ معابر، ایجاد سامانه‌های ویژه حمل‌ونقل و نیز استفاده از فضاهای فرهنگی و ورزشی برای جانبازان و همسرانشان از مهم‌ترین مسائلی است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

راه‌اندازی بانک اطلاعاتی جانبازان

ولی‌الله شجاع پوریان دیگرعضو شورای شهر تهران که خود از جانبازان جنگ تحمیلی است نیز با قدردانی از دست اندرکاران راه‌اندازی نخستین همایش هم‌اندیشی جانبازان در شورای شهر تهران گفت:60درصد از اعضای شورای چهارم از خانواده ایثارگران هستند بنابراین با وضعیت جانبازان از نزدیک آشنایی دارند.

ترویج فرهنگ ایثار در سطح شهر

مجتبی شاکری دیگر عضو شورای شهر تهران که جانباز بالای 70درصد است نیز در همایش هم‌اندیشی جانبازان طی سخنانی گفت در 22منطقه تهران مکان‌ها و فضاهایی بسیار و امکانات وسیعی وجود دارد که می‌توان آنها را با فرهنگ ایثار و شهادت همراه کرد.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه انقلاب و دفاع‌مقدس در شورای شهر خاطرنشان کرد: از دوستان و سمن‌های دیگر نیز در 22منطقه تهران دعوت می‌کنیم تا برای خط دهی به این مجموعه در این جمع حضور یابند تا منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در این حوزه به درستی پیگیری شود. همچنین رئیس شورای شهر تهران با حضور در باشگاه جانبازان از نزدیک در جریان مشکلات ورزشی جانبازان و کمبودهای آنان قرار گرفت و به مسئولین مجموعه ورزشی شهید بهشتی قول داد تا برای رفع مشکلات آنها و تجهیز کردن این مجموعه از هیچ تلاشی دریغ نکند. علاوه براین به مناسبت ولادت با‌سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) وروز جانباز علی صابری عضودیگر شورای اسلامی شهر تهران با حضور در آسایشگاه جانبازان ثارالله و اهدای گل به این عزیزان از رشادت‌های آنها در 8 سال دفاع‌مقدس تقدیر به عمل آورد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *