شناسه خبر: 3898 منتشر شده در مورخ: 1393/3/18 ساعت: 10:51 گروه: ورزشی  
یزدانی به دیدار نهایی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا راه یافت

یزدانی به دیدار نهایی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا راه یافت

حسن یزدانی کشتی گیر جوان وزن 66 کیلو گرم ایران به دیدار نهایی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا راه یافت.

به گزارش ایران سپیداز فدراسیون کشتی، رقابت های شش وزن باقی مانده کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا  در شهر اولان باتور مغولستان پیگیری خواهد شد.

نتایج کشتی گیران آزاد ایران به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم رضا اطری در دور نخست با نتیجه 11 بر 3 ذاکر منصور اف از ازبکستان را شکست داد وی در دور بعد زانابازار زاندانبود از مغولستان را با نتیجه 10 بر 5 مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. اطری در این مرحله به مصاف ولادمیر کودریان از قزاقستان می رود.

در وزن 60 کیلوگرم ایمان صادقی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با آشیش از هند کشتی گرفت و وی را 8 بر صفر شکست داد. صادقی در دور بعد برای حضور در دیدار فینال به مصاف یوشی ساکاموتو از ژاپن می رود.

در وزن 66 کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 18 بر 8 از سد اورازیلوف از ترکمنستان گذشت. وی در دور بعد نیز با ضربه فنی 10 بر صفر الیاس ژومایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت. حریف وی در دیدار نهایی یوهی فوجینامی از ژاپن است.

در وزن 74 کیلوگرم رضا مظفری در دور نخست با نتیجه هفت بر یک الکساندر گلتسمان از قزاقستان را مغلوب کرد و در دور بعد به مصاف دو سانگ هان از کره جنوبی می رود.

در وزن 84 کیلوگرم مجتبی گلیج پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر نیامبایار باتار از مغولستان را پشت سر گذاشت و در مرحله نیمه نهایی به مصاف بهادر کادیروف از تاجیکستان می رود.

در وزن 96 کیلوگرم پدارم جمشیدی در دور نخست یوسوکه یوشیکاوا از ژاپن را با نتیجه 12 بر یک شکست داد و در دور بعد برای حضور در دیدار فینال به مصاف مدت رایسوف از قزاقستان می رود.

مسابقات کشتی جوانان قهرمانی آسیا از 15 خردادماه آغاز شده است و امروز با برگزاری مسابقات کشتی آزاد به کار خود پایان خواهد داد.

تیم کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب پنج مدال طلا، یک نقره و دو برنز عنوان قهرمانی کشتی فرنگی جوانان آسیا را به نام خود ثبت کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *