شناسه خبر: 3847 منتشر شده در مورخ: 1393/3/10 ساعت: 10:08 گروه: اجتماعی  
50 درصد از فضای مترو مناسب معلولان نیست

50 درصد از فضای مترو مناسب معلولان نیست

یک عضو شورای شهر تهران که خود عضوی از جامعه معلولان کشور است گفت: بیش از 50 درصد فضاهای مترو برای استفاده معلولان مناسب نیست.

به گزارش ایران سپید علی صابری درباره عدم مناسب سازی فضاهای مترو و زیر گذر ها از جمله زیر گذر ولی عصر برای معلولان گفت: شهرداری تهران در ساخت زیر گذر ولیعصر به جامعه معلولان توجه خاصی نکرده است اما قطعا در ساخت زیر گذر انقلاب و هفت تیر به صورت جدی پیگیر این موضوع خواهیم بود تا زیر گذر ها و فضاهای مترو برای استفاده معلولان مناسب باشد. این عضو شورای شهر تهران در ادامه به موضوع شارژ موقت بلیت های رایگان معلولان اشاره کرد و گفت: یک معلول، معلولیتش دائمی است و باید خدمات ارائه شده به آن فرد نیز دائمی باشد. وی با بیان اینکه معلولان و جانبازان بالای 25 درصد باید از حمل و نقل عمومی رایگان استفاده کنند، ادامه داد: با الکترونیکی شدن شارژ کارت ها بسیاری از معلولان موفق به دریافت این کارت رایگان نشدند و حتی 5 هزار تومان هزینه ثبت نام به آنها باز گردانده نشده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *