شناسه خبر: 3774 منتشر شده در مورخ: 1393/2/31 ساعت: 12:57 گروه: حوادث  
اقدام بی شرمانه مرد جوان بر علیه نامزد سابقش

اقدام بی شرمانه مرد جوان بر علیه نامزد سابقش

متهم 27 ساله در تحقیقات انجام شده فاش کرد شاکی قبلا نامزد وی بوده است.

مردی جوان که اقدام به انتشار عکس‌های خصوصی نامزد سابق خود کرده بود، توسط ماموران پلیس فتا کردستان دستگیر شد.

سرهنگ فرامرز شاکری در تشریح این خبر بیان داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از مراجع قضایی به پلیس فتای کردستان مبنی بر انتشارعکس‌های خصوصی خانمی جوان در فضای مجازی، پیگیری موضوع به ماموران اداره مبارزه با جرایم سایبری این پلیس محول شد.

رئیس پلیس فتای کردستان افزود: بررسی اوراق پرونده نشان داد فرد یا افرادی ناشناس اقدام به ایجاد صفحه‌ای در یکی از شبکه‌های اجتماعی به نام شاکی که خانمی 21 ساله است کرده و از آن طریق عکس‌های خصوصی و خانوادگی وی را انتشار داده‌اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این راستا با انجام اقدامات فنی و تخصصی هویت فرد ایجاد کننده صفحه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در منزل مسکونی‌اش واقع در شهر سنندج دستگیر شد.

شاکری با اشاره به کشف یک دستگاه لپ تاپ، دو عدد فلش مموری و یک دستگاه گوشی تلفن همراه حاوی عکس‌های شاکیه از منزل مسکونی متهم، خاطرنشان کرد: متهم 27 ساله در تحقیقات انجام شده فاش کرد شاکی قبلا نامزد وی بوده است، اما باتوجه به برهم خوردن رابطه آنها، با انگیزه انتقام جویی اقدام به انتشار عکس‌های خصوصی‌اش کرده است.

رئیس پلیس فتا کردستان خاطرنشان کرد: پرونده متشکله پس از خاتمه رسیدگی به مرجع قضایی ارسال و برای متهم به اتهام انتشارعکس‌های خصوصی شاکیه در فضای مجازی قرار وثیقه چهارصد میلیون ریالی صادر شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *