شناسه خبر: 3754 منتشر شده در مورخ: 1393/2/30 ساعت: 13:01 گروه: سیاسی  
افخم: مذاکرات با 1+5 با حساسیت دنبال می شود

افخم: مذاکرات با 1+5 با حساسیت دنبال می شود

سخنگوی وزارت امورخارجه با بیان این که مذاکرات ایران و 1+5 سخت و پیچیده است که با حساسیت همچنان دنبال می شود، گفت: تیم مذاکرات هسته ای ایران در مذاکرات کاملا هوشمندانه و حرفه ای عمل کرده است.

به گزارش ایران سپید «مرضیه افخم» روز سه شنبه این مطلب را در نشست هفتگی خود با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره مذاکرات دور چهارم وین بیان کرد.


وی اظهارداشت: برخی در این زمینه ارزیابی شتاب زده ای داشتند ولی آنچه مسلم است، گفت و گوها در مسیر طبیعی خودش ادامه دارد و از ابتدا هم گفتیم این گفت و گو ها سخت و پیچیده است. 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی یادآور شد: مذاکرات بسیار جدی در جریان است و برای ما قابل پیش بینی بود که در مسیر پیشرفت گفت و گوها در جلسات پیاپی با بحث های جدی تر روبرو شویم. 

افخم خاطرنشان کرد: ما مصمم هستیم مذاکرات با 1+5 را به نتیجه برسانیم، جمهوری اسلامی ایران نسبت به این روند و دستیابی به یک توافق برد -برد عزم خود را جزم کرده است و برای پیشبرد این مذاکرات در راستای احقاق حقوق هسته ای کشورمان برهمان اساس باقی است. 

وی همچنین گفت: پیرو مذاکرات دور گذشته وین در عمل مذاکرات رسمی بر سر موضوعات از این دور شروع شده است. 

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین دور چهارم مذاکرات هسته ای در وین را خوب ارزیابی کرد و اظهارداشت: تیم مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات کاملا هوشمندانه و حرفه ای عمل کرده است و فکر می کنیم که در مسیر طبیعی کار قرار داریم و در این روند کار انجام می شود.

افخم ادامه داد: همچنان که برنامه بعدی مذاکرات اعلام شده، گفت و گوها ادامه خواهد داشت و ارزیابی هایی که بعضا شتاب زده است، دقیق نیست.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *